Translate

Wednesday, August 10, 2011

Human Right, Freedom Of Speech dan Demokrasi ala Pakatan Pembangkang.

Siapa yang menumpang di atas Khinzir ini?
Pakatan Pembangkang dan penyokongnya yang mengagung-agungkan kebebasan bersuara dan human right tidaklah seindah apa yang mereka katakan. SL tidaklah ingin mencampuri urusan dalaman DAP dan Pakatan Pembangkang. Jika mereka pecat ahli-mereka, pecatlah. Itu hak dan urusan mereka.

Apa yang jelas Pakatan Pembangkang sering kelihatan bertindak mengikut selera mereka yang pantang dikritik dan disanggah. Seolah-olah mereka untouchable! Bila DAP melalui JK Disiplin pecat tiga ahli DAP kerana kesalahan displin dan mengkritik kepimpinan DAP, terbayang perkataan Ketua Pembangkang, anwar ibrahim, yang mengatakan "patuh atau dipecat". Nampaknya TINDAK TANDUK pembangkang serasi dengan perkataan "PECAT"... Karpal Sing juga pernah mengatakan yang membawa maksud PECAT terhadap anwar ibrahim kerana telah banyak melakukan kemusnahan di dalam negara ini!

Apa yang jelas dihadapan mata kita sebagai Rakyat Malaysia ialah tindakan PECAT, PECAT ini sudah sebati dengan pemimpin pakatan pembangkang. 

SL TIDAK HAIRAN JIKA DR.HASSAN ALI juga akan diPECAT oleh Kerajaan Negeri Selangor, Kerajaan Pakatan Pembangkang. Kerajaan Selangor hanya menunggu "nod" dari PAS dan Hassan Ali akan diPECAT kerajaan Selangor yang diPANDU DAP almost immediately right after the nod from PAS. Nantinya kita akan lihatlah SIAPA KERBAU DICUCUK HIDUNG dan Siapa penumpang khinzir.

3 comments:

anak X-PKR said...

DAP Selangor yang bermesyuarat semalam menjadi panas dan bertelagah apabila kumpulan penganut Buddhist yang diketuai Speaker Dato Teng Chang Kim menyalahkan kumpulan penganut Kristian yang diketuai Theresa. INILAH DEMOKRASI DAP!

Anonymous said...

DAP masih marah kepada Dato Dr Hasan Ali dan menuntut MB melucutkan jawatan exco.Difahamkan Anwar tidak mempersetujui. Dia takut kesan lebih teruk kepada Pakatan pembangkang. Untuk melucutkan Hasan Ali, Anwar hanya akan tunggu pilihanraya umum. Ini kerana anuwar masih bermimpi kerusi puterajaya dan cuba memadamkan video panasnya...padamkah!!?

AJAI62 said...

Assalam

Puak ni berfikiran BOss Is Always Right... tu mentaliti zaman penjajah.. Boss aje yang perlu dihormati... confirm memang dari saki baki komunis...