Translate

Tuesday, August 30, 2011

Pakatan Pembangkang, PKR: menghina kakitangan awam.

PKR sudah menghitung jari mengenai PRU13. Samakah dengan menghitung hari-hari mereka berkubur?

Bila Pakatan Pembangkang, khasnya PKR, menghina kakitangan awam dengan mengatakan bahawa pegawai dan kakitangan awam keras kepala . Tindakan itu sudah merupakan satu penghinaan terhadap institusi awam termasuklah Pegawai dan Kakitangan organisasi kerajaan berserta keluarga mereka.

Penghinaan ini pula timbul di saat-saat Pakatan Pembangkang menghitung hari untuk PRU13 diadakan (walaupun tarikhnya belum diumumkan atau diketahui). Nampaknya kebongkakan pakatan pembangkang semakin menjadi-jadi. Dari mengatakan negara ini dimerdekakan Komunis, kini negara ini ditadbirurus pula oleh pegawai dan kakitangan Kerajaan yang "Keras Kepala". Alahai Pakatan Pembangkang....

Nampaknya Pakatan pembangkang sudah berpuas hati dengan hanya undi dari Mat sabu dan Ambiga. Manakala undi dari Pasukan Polis , pejuang kemerdekaan dan keluarga mereka serta undi kaki tangan awam  dan keluarga mereka bolehlah diketepikan oleh Pakatan pembangkang!

Jika demikian, hitunglah hari-hari menjelang PRU13 kerana itulah hari-hari Pakatan Pembangkang akan berkubur...

RELATED:
-PANAS ! PKR Dedahkan DAP Besar Kepala & RASIS !

2 comments:

anak X-PKR said...

Yang tinggal berkokok dengan pakatan pembangkang ialah Mat sabu, ambiga ronnie liew dan blogger upahan mereka. Mereka ini tak cukup untuk mengangkat guan oink, mat sabu dan teresa cock!

rakab said...

Baguslah tuh....

Senang sikit kerja Umno tarik pengundi.