Translate

Thursday, September 1, 2011

Rakyat Pula Ingatkan Kit Siang: Garisan Penamat Pakatan Pembangkang.

DAP tidak perlu risau dengan PKR kerana Presiden dan DSAI "sudah dalam genggaman DAP". Namun menyedari keupayaan DSAI menyimpul ikatan DAP-PAS sudah longgar, DAP terus mendekati PAS walaupun terpaksa with or without DSAI.

"....anda terlalu jijik memegang cacing untuk dijadikan umpan. Tetapi kerana cacinglah yang dimakan ikan. Maka kerana itulah anda secara terpaksa mesti memegang cacing untuk dijadikan umpan (bagi menangkap dan memerangkap ikan)....."-Ahmad Deedad
Snouck Hurgronje pernah menganut Islam dan menghadap Kaabah untuk menyesatkan Aqidah Orang islam. Lupakah anda dengan sikap hipokrit seperti ini. Di sini

Politik presepsi dan semata-mata rekaan senario politik semasa DAP semakin menjadi-jadi. Ramai penyebar berita upahan DAP yang menyamar sebagi pesimpati Islam menyusup di segenap ruang lingkup media dan media elektronik. mereka memberi gambaran bahawa kerajaan diambang kejatuhan. Dalam FB, Twitter dalam blog dan berbagai media, penyamaran mereka tidak disedari oleh mereka yang "kemaruk kuasa" dan rakyat jelata yang innocent. Mereka menyamar sebagai orang Melayu yang melebel pemimpin Melayu sebagi "BANGSAT" sebagai usaha menggambarkan bahawa "Melayu sendiri sudah membangsatkan pemimpin Melayu"!

Mereka sanggup mengenakan ijab, pakaian yang biasanya dikenakan wanita Islam dan Lelaki Islam sebagai mengabui mereka yang "mudah kelabu mata" dan tidak biasa/mahir dengan gerakan tipu helah pencacai DAP ini. Mereka sanggup bersahabat rapat dengan wartawan Islam sebagai gerakan dan misi "art of war"  dengan menyamar. Dalam masa yang sama, mereka menyembunyikan "pisau belati berbisa di pinggang". Mereka bertindak seperti espionage dan berkemahiran penuh dengan selok belok hipokrasi. Mereka inilah sebenarnya Ultra DAP yang tidak menyenangi perjuangan pemimpin Melayu dan hak-hak Melayu dan Islam termasuklah perjuangan PAS.

TGHA, Presiden PAS mengatakan "......Misalnya bila tidak ada seorang pun wakil rakyat PAS yang boleh dibeli, orang bukan Islam beri sokongan kepada kita,”. Kenyataan ini sekaligus bermakna bila tidak ada Pemimpin PAS yang meninggalkan Pakatan Pembangkang, yang bermakna terus menyokong Pakatan Pembangkang walaupun Perjuangan Pakatan Pembangkang memudaratkan aqidah dan pegangan serta landasan perjuangan PAS, bukan Islam terus menyokong PAS. Lesen@Pas inikah yang PAS mesti ada bagi menyokong DAP? Lupakah PAS yang telah mengkhafirkan UMNO kerana bersama-sama MCA dan MIC dan lain-lain dalam BN?

Tanpa disedari TGHA, kenyataa ini, bak "amanat", bermakna PAS juga mesti bersedia bersekongkol dengan ultra DAP ini walaupun belati berbisa tersembunyi di pinggang mereka (DAP).  Keinginan dan kehendak yang melampau untuk mendapatkan kuasalah yang menjadikan sesetengah pemimpin Melayu alpa menegai muslihat "art of war" DAP dan pasukan medianya yang ultra.

Kealpaan mengejar "kuasa" sering membuat pemimpin lupa landasan perjuanganya.  Mereka tergamak "tolerate perkara yang non-negotiable". Apabila prinsip dan ideologi organisasinya koyak rabak  dan runtuh, ahli-ahlinya akan menentang pemimpin dan kepimpinannya. janganlah ada di antara kita merasa hairan jika ahli-ahli PAS sendiri dan penyokong PAS dalam PRU12 akan berpaling menentang pemimpin dan organisasi yang mereka sokong menjelang PRU13 nanti. Simply, mereka menentang kerana atas dasar aqidah dan prinsip. Mereka TIDAK mahu diselewengkan. Mereka TIDAK sanggup bersubahat. Jangan terhentuk baru terngadah.

Ingatan Rakyat buat Lim Kit Siang yang ultra dan penyokong DAP yang ultra tentang garisan penamat Pakatan pembangkang  yang sering disebut Pakatan Rakyat yang belum lahir!.."Rakyat akan kuburkan pemimpin yang bergelomang dengan hipokrasi"..

No comments: