Translate

Friday, May 18, 2012

Irshad Manji-Musuh Islam!

Buku inilah yang memperkaya Irshad Manji. Buku yang menjadi kebangaan Manji dan diharamkan di kebanyakan dunia Islam.
Quran, a reformist translation, salah satu senjata ampuh Manji untuk menyelewengkan aqidah orang Islam dan remaja Islam.
Irshad Manji, seorang refomist Islam yang mengistyiarkan dirinya Lesbian dan pro LBGT memang mendapat sokongan dan dokongan Salman Rushdi, Penulis Satanic Verse yang menghina Islam. Salman pernah menerima ancaman bunuh yang dikeluarkan oleh Khomini.
Golongan wanita remaja merupakan sasaran utama Manji kerana mudah didekatinya dan mudah diselewengkan aqidah mereka. Adakah remaja ini menyedari bahawa Maji adalah pengamal Lesbian?
Remaja yang berada dalam kelompok sosial yang amat terbuka memang menjadi kegemaran Manji...

“We know that many Malaysians want to hear about Muslim reform and moral courage because my Twitter feed has received nothing but support from Malaysians since I announced my arrival in KL yesterday.”.

Begitulah ungkapan Irshad Manji setelah pihak berkuasa Malaysia memberikan tekanan agar tidak membenarkan dia mengadakan ceramah di Monash University Kampus Sunway pada hari Jumaat bersamaan 18 Mei, 2012 mulai jam 1.00 hingga 2.00 petang. Masa ini adalah bertepatan waktu dengan waktu umat Islam sembanyang Fardhu Jumaat.

Sebenarnya hanya beberapa kerat sahaja rakyat Malaysia yang berkomunikasi dengan Irshad melalui Twitternya. Itupun meraka yang sehaluan dan sewaktu dengannya. Misalnya:-  IrshadManji @fazighazali @zaidibrahim But there are many reform minded Muslims in these countries, and they need to be encouraged. @MoralCourage 2 hours ago · reply · retweet dan Seorang lagi yang menghubungi Irshad tetapi berfahaman seperti gambar berikut:-..
"I chose to be lesbian, and chose to engage in homosexual behavior. And there's nothing wrong with that choice. I'm gay and I'm Okay..." ref: http://www.facebook.com/FaziGhazali

Siapa Irshad Manji? di sini

Irshad Manji mengakui bahawa dia BUKAN Islam Liberalist, sebaliknya adalah Islam Reformist yang menyokong perkahwinan sejenis dan LBGT (Lesbian, Bisexual, Gay and Tran-sexuality). Dia berasal dari Canada dan bermustautin di New York, Amerika Syarikat. Manji dilahirkan pada tahun 1968 di Uganda. Ayahnya berasal dari Gujerat dan Ibunya berasal dari Egyp.

Irshad bertugas di Robert P. Wagner Graduate School of Public Service, New York University, USA. Dia telah mempelopori Public Leadership and Moral Courage sebagai pengisian ke atas Moral Courage Project-MCP yang telah dibangunkannya sendiri dan ditempatkan di at New York University’s Robert F. Wagner Graduate School of Public Service.

Di samping itu MCP juga menjadi host kepada website yang mampu melakukan interasi dengan pelayarnya bagi melicinkan kerja-kerja penyebaran fahaman Irshad yang menyimpang dari Aqidah Islam sebenarnya.

Bersih menyokong Irshad. Ambiga memanglah sejak awal memanglah pro kepada aktiviti LBGT. Oleh itu kita tidak hairan jika selepas Bersih 3, Irshad menyusul dan mendapat dokongan peserta Bersih-3.

Kita tidak boleh menafikan bulat-bulat tentang keterdedahan negara  kita Malaysia ini kepada kegiatan survertif dan ancama luar. Irshad Maji sendiri merupaka satu contoh. Kenapa agaknya Monash University di Sunway dengan kerjasama Broarder memberikannya ruang untuk bercermah dengan mudah.? Apakah hubungan mereka dengan Irshad telahpun lama terjalin atau terdapat perantara yang menjadi penyambung hubungan itu?....

Jika Irshad sendiri disedari dan dikenalpasti sebagai individu yang kontravesi terutama ke atas dunia Islam, apakah pihak penganjur sengaja mempermudah kehadiran Irshad sebagai menyemarakkan lagi kehangatan isu politik tanah air......?

Kemana suara Pemuda PAS dan Muslimah PAS? Di mana hilangnya Puteri UMNO dan Pemuda UMNO? Di mana orang-orang politik yang mahu menegakkan Islam sebagai way of life?  
Jika bukan kerana tekanan JAIS dan Persatuan Peguam-Peguam Muslim Malaysia (PPMM)sudah pasti, Irshad sudah mula dapat menyuntikkan sel-sel barah terhadap amalan Islam  di Negara kita. Sudah tentu dia dapat menyebarkan kitab-kitabnya yang mampu menyelewengkan aqidah anak-anak mudan kita. AWB.......

6 comments:

Anonymous said...

A lot the young people can easily be influenced by her because they do not really understand about LGBT, Liberal and Pluralism as in Islam. They just want others to think that they are smart and smart for them is to be liberal and so, they support people who want to destroy Islam. Even though Datuk Seri Jamil Khir Baharom(UMNO) said JAKIM dan KDN say no to her programs in Malaysia, Irshad still hold a program today at the Selangor Chinese Assembly Hall from 2.00 – 3.30 pm. We must protect Malaysia and other Islamic countries from people like Irshad Manji. PAS senior leaders do not say anything about Irshad Manji. PAS do not like HIMPUN but supported Bersih and Bersih leader fight for LGBT and since Irshad Manji also supports Bersih 3.0, do PAS think Irshad Manji is okay because she does not support BN? I am lucky, even though I am small I know about LGBT,Liberal and Pluralism. I want to be a good Muslim.

Suara Baru said...

http://gerakan13.blogspot.com/2012/05/siapa-irshad-manji-mahu-perlekehkan.html

Salam perkongsian Akak =)

muhamad said...

pancung shj mereka yg membawa budaya songsang.kena buang.jgn bagi datang jemput Dan sebagainya.kena ada law yg keras keatas mereka ini.sedarla sedar.sekat segera.jgn bagi muka c kit pun.kalau tidak dia makin berani Dan kurang ajar.kita pulak jgn terlalu lemah dan lembab.kena cepat bertindak.

muhamad said...

kurang ajar.kita kena cepat bertindak

muhamad said...

kurang ajar kita kena cepat bertindak.kalau boleh halau diani.pancungje.kenakan hukuman keras.

muhamad said...

kurang ajar kita kena cepat bertindak.kalau boleh halau diani.pancungje.kenakan hukuman keras.