Translate

Monday, September 15, 2008

JANJI TETAP JANJI


Kurang 12 jam lagi 16 September, 2008 menjelang. Saya dan senjaliza mengucapkan Selamat Hari Malaysia. Hari ini Senjaliza memasukkan Bendera Malaysia dalam Backdrop Senjaliza sebagai memperingati Hari Malayisa yang ke 45. Semoga keamanan, kemakmuran dan kesejahteraan akan terus dinikmati oleh seluruh masyarakat negera ini.

Kurang 12 jam juga janji Yang Berhormat Dato' Seri Anwar bin Ibrahim, Ahli Parliment Permatang Pauh dan Penasihat PKR ditentukan. Ini janji beliau yang diungkapkan sejak Mac, 2008. Apapun yang ingin anda katakan saya, saya sudah berjanji pada diri saya bahawa kiranya janji itu tidak ditunaikan maka "saya mendapat lesen saya untuk mengatakan DSAI berbohong". Ini hanya berkaitan dengan janji "916" itu sahaja dan tiada kena mengena dengan soal dan perkara yang lain. Katalah apa yang anda nak kata, saya bakal mendapat lesen itu. Dan lesen itu dikurniakan DSAI sendiri buat saya dengan tidak menunaikan janji 916.. Anda tidak patut marah. dan tidak boleh marah kerana saya ada lesen khas pemberian DSAI...
Bacaan Lanjut....
Perang psikologi Anwar tutup pembohongan

No comments: