Translate

Saturday, September 20, 2008

BEBERAPA PEMBOHONGAN YANG NYATA

Saya tidak pernah menyangka bahawa Tuan Seikh ini pakar bermain kata-kata @ BOHONG sehingga sebilangan rakyat taksub terhadapnya.
Apa hukumnya berdusta @ berbohong di bulan Ramadan?

  1. Anwar menyatakan bahawa 16 September, adalah hari terakhir pemerintahan BN. Tapi akhirnya hanya mimpi. ANWAR BOHONG.

  2. 17 September, Anwar bilang rakyat akan tahu senarai 31 MP BN yang bakal melompat pada 17 September- Anwar konon akan umumkannya. ANWAR BOHONG.

  3. Anwar menjelajah Indonesia mengatakan bahawa rakyat Indonesia di Malaysia di dera di Malaysia. Hakikatnya Indonesian sesama mereka saling berbunuhan di Malaysia. Mereka juga terlibat dalam gangsterisme dan kegiatan pecah rumah. Terakhir pembunuhan suri rumah isteri seorang pesara dan pemilik perniagaan pelancongan. Mereka juga jadi ulat tiket bas. ANWAR BOHONG

  4. Ekonomi Malaysia konon akan ranap dalam masa terdekat. Ternyata pekerja Indonesia masih lebih tertarikh ke Malaysia kerana ekonomi Malaysia menawarkan yang lebih baik. ANWAR BOHONG.

  5. Anwar kata dia hantar surat pada Pak Lah untuk merundingkan peralihan kuasa pada Anwar secara Aman. Ternyata Najib pula yang bakal melakukan peralihan kuasa dengan Pak Lah dan tida perkata pertukaran kerajaan dalam suratnya.. ANWAR BOHONG.

  6. Anwar kata dia ada berkotak-kotak evidence mengenai perbuatan rasuah pemimpin kerajaan. Terbongkar, dia pula guna duit judi seperti yang dikatakan Nallakarupan. ANWAR BOHONG

  7. Anwar kata SAPP akan keluar BN dan terus menyertai PR. Ternya SAPP jadi bebas dulu kerana ramai penduduk kaum cina di Sabah tidak suka kepimpinan Anwar yang ganas yang bakal merugikan perniagaan mereka. Anwar juga kata Zahid Ibrahim menyertai PR. "Mentang-mentang sama nama orang tua@bin, DSAI siang-siang kata Zahir keluar BN dan serai PR. Zahid kata dia masih UMNO dan senator. WAHAI RAKYAT MALAYSIA, SIAPA BOHONG.ANWAR BOHONG.

Kali ini baru kali kedua saya menggunakan lesen saya yang DSAI kurniakan khas untuk saya. Kalau perlu, saya akan gunakan lagi kerana tempoh tamatnya masih lama lagi.

No comments: