Translate

Tuesday, September 16, 2008

KINI JANJI KU TUNAI SUDAH...

"We have the numbers to defeat BN,"
"We have the numbers to defeat BN,"
"We have the numbers to defeat BN,"
"We have the numbers to defeat BN,"
"We have the numbers to defeat BN,"
"We have the numbers to defeat BN,"
"We have the numbers to defeat BN,"
Barangkali berjuta kali DSAI mengucapkan perkara ini sejak Mac, 2008. Esok, lusa, lusa ulat, minggu ini, minggu depan, bulan ini, bulan depan, tahun ini , tahun depan.... DSAI masih mampu mengungkapkan perkataan ini. You have the numbers BUT you dont have the figures...so what..useless..meaningless..without the figures, the numbers are just worthless.

Saya menyusun perkataan DSAI ini mengikut susunan warna "pelangi" supaya ianya kelihatan indah. MEJIKUHIBINIU-merah, jingga, kuning hijau, biru, nila, dan ungu. Warna pelangi. Indah dan dipuja kerana dongengnya mengatakan bahawa di hujung pangkal pelangi tertanam harta karun berupa emas. Sesiapa yang bisa menemui pangkal pelangi pasti akan hidup mewah dan hartawan sepanjang hayatnya.

Kiranya dua pelangi kelihatan, orang tua-tua saya mengatakan bahawa Puiteri dari kayang dan bidadari sedang bermain-main di halaman istana bersama kekasihnya dan dayang-dayang istana.

Bertapa indahnyapun ucapan DSAI dan gaya dan krismanya sebagai "great communicator" namun apa yang diungkapnya hanyalah seindah pelangi. SEMUANYA FANTASI DAN ILUSINASI YANG KOSONG.
Saya telah berjanji pada diri saya. Kini saya tunaikan janji saya... Saya mohon maaf kerana saya menunaikan janji saya pada diri saya sendiri dengan menggunakan lesen yang dianugerahkan oleh YB. DATO SERI ANWAR IBRAHIM... Saya tak tega..tapi Janji Tetap Janji

Bahawa sahnya pada hari ini 16 September, 2008, DSAI telah gagal menunaikan janjinya. janjinya pada hari ini, 16 September, 2008, DSAI akan menjadi PM dan menggantikan/menumbangkan kerajaan Barisan Nasional. Dengan dengan ini DSAI telah menganugerahkan lesen untuk saya (hanya dalam kontek janji 16 September atau 916 dan BUKAN yang selainnya). Dengan lesen ini saya mengatakan bahawa:- (juga berwarna pelangi)..

"ANWAR IBRAHIM PEMBOHONG"

"ANWAI IBRAHIM PEMBOHONG"

"ANWAR IBRAHIM PEMBOHONG"

"ANWAR IBRAHIM PEMBOHONG"

"ANWAR IBRAHIM PEMBOHONG"

"ANWAR IBRAHIM PEMBOHONG"

"ANWAR IBRAHIM PEMBOHONG"

Sekian terima kasih.

No comments: