Translate

Sunday, September 21, 2008

TERESA KOK DIHIDANGKAN MAKANAN ANJING SEMASA DI TAHANAN ISA!?

Music pls..wow. woww.."Who lets the dog out"?!!
(Gambar Hiasan)
Cerita Teresa Kok dihidangkan makanan anjing semasa dalam tahanan ISA mengingatkan saya tentang tindakannya membesar-besarkan kes seorang "wanita warganegara cina" yang kononnya ditahan polis dan dibogelkan semasa pemeriksaan keselamatan.

Malaysia terpaksa memohon maaf kepada Negera Cina mengenai cerita yang dibesar-besarkan Teresa Kok itu. Namun akhirnya "warga negara cina" yang dikatakan Teresa Kok itu sebenarnya Warga Negara Malaysia dan orang Melayu.

Malaysia telah memohon maaf kepada Negara Cina tapi Teresa Kok seolah oleh "tertawa sinis" dan "cuci tangan" tanpa memohon maaf ke atas pembohongan yang dilakukannya. Seolah olah anda juga boleh sembarangan berbohong jika anda "subscibe" kepada pegangan Teresa Kok kemudian anda juga tidak perlu memohon maaf walaupun "menyusahkan orang lain" atas perbuatan anda.

Nah! kini cerita Teresa Kok di hidangkan makanan anjing semasa dalam tahanan ISA. Saya tidak suka mengulas lagi. Cuma nak tanya Teresa "SEDAPKAH MAKANAN ANJING ITU?" Adakah makanan anjing itu "made in China"?.

No comments: