Translate

Thursday, November 25, 2010

Surat terbuka kes mata Anwar lebam disiasat: Sekadar Menghidupkan "semangat" impian yang berkubur.

Mata Lebam DSAI dulu ada senjata ampuhnya. Kes dah tutup..Nak buka pula untuk hidupkan semangat yang sudah berkubur..pa hal! terdesak kee?
“Saya turut mengesahkan kenyataan yang beliau petik daripada surat saya bertarikh 15 April (2009) kepada Lembaga Penasihat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dan surat terbuka kepada Datin Kalsom Taib (isteri bekas Pengarah BPR, Datuk Shafee Yahaya) bertarikh 8 Oktober (2010) surat terbuka pertama yang salinannya saya e-mel kepada Tan Sri adalah betul setakat yang terkandung dalam salinan asal surat berkenaan. “Saya akan merujuk kepada kandungan surat itu apabila atau jika berkenaan. Saya mendapat tahu menerusi media bahawa Nazri akan membawa isu itu pada mesyuarat Jemaah Menteri yang bermesyuarat pada 12 November lalu. sepenuhnya di sini
Uncle Lim @ LKS memang sensetif bila kepentingannya terancam. Uncle Lim lihat ayam tambatan @ Alat tambatannya terancam, sekaligus bakal memalapkan impiannya membenam kerajaan yang ada. So, uncle Lim kenalah mencari formula by hook or by crook agar semangat "alat tambatannya" tidak mati..

Sekilas ikan di air, sudaku tahu jantan betina....uncle uncle... Orang kata "Opposition leader" sering merujuk kepada uncle Lim..Tapi kini bila orang kata "opposition leader" sering pula rujuk pada DSAI...bagi uncle takpe asalkan orang di sebalik tabir sebenanya ialah uncle sendiri...Bahaya mainan di sebalik tabir ini tauuu.!!!

1 comment:

Wake UP! said...

Kalau kau dimaki oleh peliwat, apakah kau akan mendiamkan diri macam pondan dayus?