Translate

Friday, May 22, 2009

Dr Zamby atau Ir Mohd. Nizar sudah terjawab di Mahkamah Rayuan..

Appeal Court Rules Dr Zambry Legitimate Perak MB.
KUALA LUMPUR, May 22 (Bernama) -- Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir is the legitimate Perak Menteri Besar, the Court of Appeal ruled today.-- BERNAMA
NOTE:
1. MB yang sah ialah Dr. Zambry Abdul Kadir Phd.
2. Speakerpun sudah sah baru, Ganesan
3. Tinggal beberapa orang ADUN Pembangkang akan meninggalkan DAP dalam DUN Perak kerana muak dengan sikap pemimpin DAP yang tidak beradab?
4. Sivakumar perlu transparent kepada media dan rakyat Malaysia khasnya rakyat Perak dengan membongkar bagaimana DAP khasnya Ngeh dan Ngo menekan, memanipulasi dan mengancam dia. Jadilah peguam yang berkata benar mengenai kebenaran. Katakalah yang benar meskipun pahit!
5. Kerusi BN 28 dan Bebas yang menyokong BN ialah 3. Pembangkang mempunyai 28 Kerusi sahaja. Bilangan kerusi PR inipun diramalkan akan menurun kerana ramai pemimpin dalam Pakatan Rakyat itu telah muak dengan sikap DAP khasnya Ngeh dan Ngo yang diberitakan mempunyai pelbagai muslihat dan terlalu ghairah melanggar norma-norma, peradaban dan system yang menjadi amalan mengurustadbir Kerajaan Negeri Perak.
6. PR memerintah setahun. Bandingkanlah nanti setelah genap setahun BN memerintah Perak...

Ir. Mohd. Nizar Jamaluddin tidak berada di mahkamah semasa keputusan ini diumumkan. Diberitakan dia berada di lain tempat menemui penyokongnya. Agaknya dia sudah mendapat firasat dalam mimpi semalam mengenai keputusan itu?
Read More....

4 comments:

denaihati said...

YANG MENANG BUKAN MENANG SEMUA DAN YANG KALAH BUKAN KALAH SEMUA...RENDAHKAN DIRI SERAHKAN DIRI PADA ALLAH SEMUGA ALLAH TUJUKKAN JALAN YANG TERBAIK UNTUK RAKYAT PERAK DAN MALAYSIA.

Anonymous said...

Tolong bantai dr. tak sedar diri ni : http://docpearl.blogspot.com/

tak malu kata org nak ganggu sexual? hahahahah dah tua nak mampus pun perasan.

Anak X-PKR said...

Nijar masih tak puas hati dengan keputusan mahkamah rayuan. Walaupun dia masih ada peluang dan mengambil peluang untuk semakan ke Mahkamah Persekutuan, dia tetap membebelkan "MAHKAMAH RAKYAT". Lalikah dia ni? 'People court itu" di Amerika ada bila semua pihak tak nak menyelesaikan kes di Mahkamah Biasa kerana kos tinggi dan makan masa panjang! I ingat Ir mcm dia good in math: (28+3)>28 maka jika a=(28+3) and b=28 maka a>b. "a" ialah Barisan Nasional bersama bebas yang menyokong BN manakala "b" ialah Pakatan Rakyat. Kerana itu "a" adalah majoriti. Barangkali formula math ini dapat difaham oleh seorang Ir.

PAS ORI said...

INI DARI HARAKAH DAILY:-
'Culik dan rampas' dasar penjajahan baru Najib di Perak?
Ibrahim Batturah al-Haddad
Wed | May 20, 09 | 5:07:32 pm MYT
Kita semua tentu pernah terdengar kaedah divide and rule dalam pentadbiran ala penjajahan. Dalam bahasa Melayunya, ia dipanggil dasar 'pecah dan perintah'.

Tapi, cara falsafah ini akhirnya berubah sedikit di bawah penjajahan BN di Perak. Di bawah penjajahan Najib,.... kaedah 'pecah dan perintah'

PAS JAUH BERUBAH SETELAH BERSEKONGKOL DENGAN DAP..NILAI-NILAI KEHALUSAN DAN BUDI PEKERTI, DAN GAMBARAN KEMULIAN INSANI TELAH KABUR. INGATLAH DAP TIDAK AKAN BERTINDAK JUJUR KEPADA PAS. BILA PAS DITINGGALKAN SEMASA BA DULU. JANGAN LUPA DARATAN DAN TINGGI RENDAH LANGIT.