Translate

Tuesday, June 23, 2009

LONTARAN IDEA YANG BELUM DIBINCANG BERSAMA SUDAH JADI FITNAH? LIHATLAH.



Lihatlah dengan mata dan mata hati. Dari mana asal fitnah? siapa yang terbuka pintu hati ikhlas untuk berbincangan? siapa yang mengata sedia berbincang di mulut tetapi tertutup dihatinya dan tak payah bincang sebenarnya kerana memang dah nak tolak? DAN SIAPA PERKUDA SIAPA? DAN TERPENTING SIAPA FITNAH SIAPA?

DAN PAPARAN DARI SDR. DEPA KATA:-
http://depa-kata.blogspot.com/2009/06/sepintas-renungan-pak-sheikh-dulu-pak.html

SEPINTAS RENUNGAN: PAK SHEIKH DULU, PAK SHEIKH SEKARANG
Anwar Ibrahim berkata:

“ Kerjasama antara PAS dan DAP jelas MENGKHIANATI PERJUANGAN ORANG MELAYU dan boleh mencetuskan perpecahan kaum”

(Ucapan Anwar dalam majlis Pemimpin Bersama Rakyat di Gombak pada 21hb April 1995)

Dia juga berkata:

“ Kita jangan mudah ditipu oleh orang-orang yang bernafsu besar dan yang gilakan kuasa seperti PAS yang bersekongkol dengan DAP. Saya hairan kenapa PAS dan DAP terutamanya dengki dengan kejayaan yang dicapai oleh pemerintahan negara ini sedangkan para pemimpin kerajaan tidak melakukan kezaliman”

(Ucapan Anwar di Kampung Sungai Pasir, Sungai Petani, Kedah pada 22 Disember, 1990)

Nilailah bangsaku, manusia jenis apakah Sheikh Anwar Ibrahim ini?

5 comments:

penpusaka said...

Dia sekarang sudah jadi bapak ayam.PAS sudah dipaksa jadi pelacur.Melacurkan diri dan melacurkan perjuangan.Siapa yang kaut untung? Tentulah tauke yang tersengeh-sengeh."Puas hati gua"katanya. "Berani lu mahu lari ha! Kalau lu lari amacam gua mau dapat untung?" "Oiii,bapak ayam, lu apa bikin, pegi kasi hantam itu pelacur laaa". Sedikit imbasan dari tayangan filem terbaru Pakatan Filem Production. Tunggu tayangannya di pawagam dan pentas seluruh negara!

http://pemudatamanperuda.blogspot.com said...

Assalamualaikum...Allah Maha Besar, Allah Maha Mengetahui...manis mulut berbicara, itulah ANWAR AL-JUBURI...petah berucap rakyat percaya, itulah ANWAR AL-MUNAFIQUN...lagak lakonan sungguh berjaya, itulah ANWAR AL-JUBURI...ingatlah wahai saudara ANWAR AL-JUBURI di dunia kamulah segala, tapi di akhirat??? Allah Maha Besar...KAU TUNGGULAH PEMBALASANNYA...KALAU TIDAK DI DUNIA, TUNGGULAH DI AKHIRAT KELAK...wassalam (pemudatamanperuda)

Frodo Baggins said...

inilah manusia paling hipokrit aku pnh jumpa !!!!

Anonymous said...

PAS TERPAKSA MENJADI PELACUR MURAHAN AKIBAT DI JUAL OLEH BAPAK AYAM IAITU ANWAR

Anonymous said...

Anwar dah jadi seorang yang paling pengecut dan pengkhianat bangsa.Tapi aku tak kesian sangat pasal Anwar dah gay suka main belakang.Settel kat mahkamah. Yang palink mangkuk dan barua Tok Guru N.ajis.Tak pasal -pasal otak dia kena liwat dengan Anwar. Biasa le Tok Guru BODOH memang selalu kena tipu. Kesian PAS apa -apa pun pergi jahanam lah PAS