Translate

Thursday, January 28, 2010

Zaid, Pengerusi Penaja Pakatan Rakyat Malaysia.. Zaid: Sudah Ku Bilang!


Wahai seluruh RAKYAT MALAYSIA, Dengarlah sini baik-baik dan dengan hati yang amat terbuka. Saya sebagai Pengerusi Penaja Pakatan Rakyat Malaysia. PKR tak mampu pertahan prinsip sebab tak Pecat YB Zul..."Pakatan Tak Mampu Pertahan Prinsip"

'PKR tak mampu pertahan prinsip'
Tak serius tangani isu Zulkifli -Zaid Ibrahim

Ramai rakan-rakan bloger sudah awal-awal meramalkan bahawa Zaid Ibrahim akan menjadi "duri dalam daging" PKR. Otak orang Blogger memang sharp walaupun tak semua. Duri itu kini semakin tumbuh panjang dan tajam lagi berbisa apabila dia menjadi Pengerusi Penaja Parti Pakatan Rakyat Malaysia. Orang Law katakan. Dalam Isu Allah diapun nak guna Law!.

Jika Pengerusi Penaja Pakatan Rakyat Malaysia, Zaid, sendiri mengatakan "PKR tak mampu pertahan prinsip", itu sudah "bold", atau membotakkan @ menelanjangkan batang tubuh PKR YANG sebenarnya kepada RAKYAT MALAYSIA. BARANGKALI INI SALAH SATU DARI GERAKAN DAN GAGASAN ZOOM aka JOOM TINGGALKAN PKR.? So, Pemimpin Utama komponen dari DAP, PAS dan PKR nak mesyuarat lagi kaee? siapa yang bakal dipecat?. Alamak! akhir-akhir ini sebok pula pecat memecat!.

Apa akan jadi kepada PKR jika Pengerusi Penaja Pakatan Rakyat Malaysia sendiri sudah "bilang" PKR tak mampu pertahan prinsip? Apa pula anggapan dan tanggapan RAKYAT MALAYSIA mengenai PKR yang tak mampu pertahan prinsip ini? JOOM lah ramai-ramai....

Satu lagi Projek ZI: Dulu minta TS Muhyiddin Yassin, TPM dipecat dari UMNO, dan bagi X-gratia jutaan ringgit wang rakyat. NOW mintak pula YB Dzul dipecat? Ada bagi tahu TGNA kee ambik jee wang ehsan , after all,  dah bertahun.tahun ambik!


Ikuti Laporan itu:-

Pengerusi Penaja Parti Pakatan Rakyat Malaysia (PRM), Datuk Zaid Ibrahim, menyifatkan Parti Keadilan Rakyat (PKR) sebagai sebuah parti yang tidak mampu mempertahankan prinsip utama perjuangannya.

Beliau berkata, keputusan PKR yang ingin merujuk kes Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu ke Lembaga Disiplin parti jelas membuktikan dakwaannya itu dan menyifatkan PKR tidak serius dalam menangani isu itu.Bila Zaid kata PKR tak mampu pertahan prinsip [di sini]

RELATED
Anwar at crossroads over Noordin

2 comments:

Anak Lenggong said...

ADUSSSSS.....BERDEBAB MUKA NUAR KENA CAM DITIMPA TAIK LEMBU..LEPAS NI MAKIN MERAPU LA SINUAR TU..MAKIN DEKAT DIA NGAN PERBICARAAN LIWAT DIA..MAKIN GALAK PUAK DIA TIBAI DARI BELAKANG...

Senjaliza said...

Anak Lenggong, Terima kasih kunjungan ini. Sila datang lagi. Berjuang biar sama-sama.