Translate

Tuesday, May 3, 2011

ISUNYA IALAH MARUAH..

SUMBER: di sini


DSWA kadang kata dah lihat, kadang kata tak pernah lihat, dia kata belum pernah lihat, kadang kata dah lihat..DIA TAK KONSISTAN dalam soal ini. DSWA hanya konsistan dalam isu PERCAYA BAHAWA lelaki dalam video itu BUKAN SUAMINYA..

Tetapi bila tak tingok!! macam mana nak cam? Mereka yang tingok dan lihat dengan mata dan mata hati dah membuat pengesahan samada dalam hati atau diucapkan...Dia adalah "suami" dan pelanggan kepada wanita yang melacur. Negara ini BUKAN MAIN HIKAYAT CHIPSMORE!

Isunya ialah KITA TAK BOLEH BERPEMIMPIN KEPADA ORANG YANG TAK BERMARUAH ATAU RUNTUH MARUAHNYA. as simple as that!!

 RELATED
PAS Pula Tak Percaya yang ini!

3 comments:

Senjaliza said...

http://www.mediafire.com/?vt8bt1j73h9cssj

download yang 16 minit di atas

pacat said...

tapi kini ramai juak2 pas dan pkr sanggup dipimpin oleh mereka yang tiada maruah dan sanggup jual maruah diri dan bangsa! betul2 tiada maruah diri la diaorang!

anak X PKR.. said...

The cable that deals with Dr Anwar's sodomy case, dated November 2008 and released exclusively to The Sun-Herald by WikiLeaks, states: ''The Australians said that Singapore's intelligences services and [Singaporean elder statesman] Lee Kuan Yew have told ONA in their exchanges that opposition leader Anwar 'did indeed commit the acts for which he is currently indicted'.''

Read more: http://www.smh.com.au/world/caught-in-political-sex-trap-20101211-18tee.html#ixzz1LG9vSlqL