Translate

Saturday, May 7, 2011

Latest: DENGAN SONGKOK: WAJAH BERTAUBAT KEE INI?

 AMAT JARANG kita melihat wajah DSAI memakai songkok seperti ini. Semasa berimamkan TGHH sendiripun DSAI tidak memakai songkok. Semasa kes sodomi II ke mahkamah, DSAI pakai spek hitam pekat. Apakah ini gambaran atau imej baru yang ingin ditonjolkan DSAI bahawa dia sudah mula menyahut seruan Karpal Singh untuk BERTAUBAT? Semoga lebih ramai lagi yang akan menyeru orang tua ini untuk bertaubat dengan taubat nashua'.

11 comments:

Anonymous said...

Bukan macam tu lah. Skrg ramai nak datang tengok wajah anwar dr dekat nak bandingkan rambut, bentuk kepala dll. Jd anwar tak mau bagi dia org dpt kesan dan akui anwarlah penjubur yg dimaksudkan dlm video. Itu pasallah dia pakai songkok dan pakai spek gelap...

Anonymous said...

mana omeganya...mana DNA...mana amoi china...mana..mana..mana...tak mahu bawa ke mahkamah syariah ke..takmahu saman ker?????

Anonymous said...

nampak mcm tok wan yg berumur 87 thn je...tak de seri langsung!!

Anonymous said...

Anuar, baik kau pergi ke negara Zimbawe.
Kau dah hilang credibiliti.
Kau boleh tunjuk kau punya anu kpd orang Zimbawe.
Bontot dia org bagus jugak.
Kau toron shj la he.....

Anonymous said...

kenapa wajah anwar semakin lama semakin KUSAM? semakin direnung semakin jelas akan seri yang semakin hilang. kalau letak anwar sebelah tun M skrg, org akan cakap usia anwar jauh lebih tua dari tun M? wajah anwar juga especially kening dan raut matanya semakin lama kelihatan semakin ganas dan menakutkan? cerminlah wajah kamu anwar... mungkin hanya dgn cara itu kamu akan nampak tanda2 yang telah Allah turunkan kepada kamu...

Anonymous said...

Rupa macam orang berumur 75 tahun,mungkin terlibeh solat hajat dan Tuhan dah beri pertunjuknya.Manusia hippo creed (badak)

Anonymous said...

sebenarnya seri wajah anwar telah lama hilang, hilang sebelum datuk eskay bersumpah lagi, tetapi saya nampak tiada yang menulis tentang isu ini, cuma kini ada suara hati pembaca bolgg yang nyatakan bahawa seri wajah itu telah hilang, bahkan kalau diletakan gambarnya disebelah gambar lim kait siang pun wajah lim kait siang masih ada seri wajah. tetapi malangnya selagi ada ilmuan agama mempertahankan anwar dengan hujah-hujah agama selagi itulah anwar tidak akan insaf. ilmuan agama ini akan menghancurkan anwar dengan ilmunya kerana menambahkan kesesatan kepada anwar kerana dengan nasihat yang silap ini makanya anwar akan terus merasa dirinya diterima Allah dan dia adalah dipihak yang benar. Apatah lagi mimpinya ke putrajaya menjadi ilusi yang maha kuat.

Anonymous said...

rupa org main jubur mmg cepat tua....entah2 dah kena virus tu kot...

Pemuda TG said...

I sebenarnya saja nak bagi tau kat u alls yg i pakai songkok ni semata nak bagi you alls percaya yang i ni alim. So nanti senang la nak spin kat u alls kalau ada story video seks i part 5.
Harus diingat, politics is about perceptions...so you alls fahamkan maksud i. keh keh keh..tak kuasa la bung nuar...

mohon dilink
http://pemudatg1.blogspot.com
modestos

Ular Menyusur Akar said...

Siapalah ambil gambar ni? Tenggok saluran halkum.Timbul betul. Dah iras wajah allahyarham Shahnon Ahmad. Macam tak boleh percaya pulak.

Nuar perlu banyak exercise untuk memperbaiki mutu kesihatan. Sebok berkempen sana sini sampai mengabaikan riadah.

anaklangkawi said...

hahaha.. insaf dah kot