Translate

Wednesday, July 13, 2011

PERBICARAAN SODOMI ii 8-26 Ogos akan ditangguh lagi!

nuwar.kuning..ikut arahan ambabiga
anwar dijangka akan mengalami kesakitan leher dan memerlukan rawatan pakar di German beberapa hari sebelum perbicaraan semula kes Sodomi II. Kerana itu, perbicaraan yang dijadualkan pada tarik tersebut akan terpaksa ditangguh lagi. Si sepat kering dijangka akan mengumumkan kepada umum melalui sidang media yang diatur oleh tian chua bahawa semburan gas pemedih mata menyebabkan leher suaminya memerlukan khidmat pakar luar negara. Species Anwar ini lain sikit. Bagi isterinya dia "anugerah tuan busut". Orang lain kena pedih mata. Tapi suaminya kena sakit leher kerana brutal! bruta! brutal! akibat karma korek! korek! korek!. Pakar-Pakar dalam negara semua "tak boleh harap"! nak yang german juga!. Tunggu dan lihat saja lah. Puak ini memang suka tangguh tangguh kerana itu nafsu ke putrajaya tak sampai-sampai kerana "tangguh-tangguh sejak 916" a.k.a rilek! 

BTW.. anwar sudah gagal melucutkan hakim perbicaraan,  Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah. Kalo ikut kemahuan anwar yang kemaruk, DS Mohd Najib Tun Razak pun anwar nak lucutkan!

2 comments:

Anonymous said...

penderhaka mmg pandai berlakon nanti tiba masa 8 ogos beliau akan bersandiwara lagi dan tangguh lagi smpai ler PRU dengan kata lain penderhaka yakin mereka menang jd kerajaan dan terlepas dari perbicaraan sepertimana kemenangan adik takhsin di thai..penderhaka nak mcm tu ler

Inai Merah said...

Kalau rakyat biasa bawa tompang kaki pun tak perlu tangguh.

Kes mesti jalan juga.

Manusia macam dia ni hanya nak cari KEADILAN untuk dia saja.

Orang lain pi mampuih...dia peduli apa.

Sendiri mau ingat ada lebih 20 juta rakyat Malaysia dok peghati perangai dia.

Kata orang tua-tua se pandai-pandai tupai melompat akan sampai masa dia akan jatuh ke tanah juga.