Translate

Wednesday, July 13, 2011

Yang lain lainlah. Ambiga Tak Berniat jatuhkan BN!

Ambiga tak nak BN jatuh. Najib setujukah dia jadi calon BN PRU13 nanti!. Manisnya kata-kata!

Bila musang berbulu ayam, ternakan ayam anda musnah dan pupus tanpa anda sedari. Kalo biawak anda dah faham lidahnya bercabang dua. Anda mudah mengawasinya sebab anda tahu bahawa ayam memang makanan biawak!. Teringat kisah kura-kura memohon agar jangan dihumban ke dalam sungai kerana konon akan mati lemas kerana badanya akan tenggelam seperti batu!.

Ambiga terhidu peluang bila ada pihak-pihak menyarankan agar kerajaan berunding dengan penganjur bersih 2 bagi menyelesaikan semua tuntutan bersih 2 (yang dibuat-buat sebagai alasan. Dia kata DYMM dah restui sedangkan serahpun belum). Lalu Ambiga mengeluarkan kenyataan bahawa Ambiga sendiri tiada niat menjatuhkan BN. Tetapi seluruh rakyat Malaysia tahu bahawa Bersih 2 berniat menjatuhkan kerajaan atau sekurang-kurang berhasrat melemahkan kerajaan.

Menyertai bersih 2; anwar mahu mengembalikan imejnya dari tersungkur akibat sodomi ii dan video xxx dengan china doll yang heronya menyerupai dirinya 100%. Seterus mendapat "balut leher" sebagai usaha menangguhkan kes Sodomi II. Kalo boleh sampai PRU13. Manakala PSM menyertainya kerana imej komunis memang susah dijual di Malaysia. Tak laku lagi. Manakala Majlis Peguam pula memang masih panas kerusi presidennya oleh punggung ambiga kerana beliau adalah mantan presidennya. Ramai juga belia menyertai demo itu sekadar suka-suka. Bak kata Chandy Lauper "anak muda just wanna have funn"...termasiklah anak Marina Mahathir!

So, macam mana rakyat Perak..nak sangat ker dengan ambiga?..Dia nak jumpa Najib dalam masa terdekat..entah-entah dia kepingin jadi calon BN di Perak!.? Jangan pula bagi tahu najib yang dia dah mendapat restu DYMM Sultan! Baik kita ke ZooOOooM HebBbBoh. Sbb ambiga dah berseru agar rakyat Malaysia beli lebih sikit kunyit untuk warnakan baju untuk di pakai  Saturday Only. Well warna kuning warna kemasyuran Perak darul Redzwan beb.

He he..Mcm mana PAS nak sokong ambiga? Dia tak suke warna hijau! lagipun, bulan PAS putih!

RELATED
-Apabila Bersih Gagal-Ambiga ubah TUNE

2 comments:

Anonymous said...

Jangan percaya si lidah betina hindu ini. Kalau dia tidak berniat menjatuhkan kerajaan sekarang ini, mesti dia menurunkan tanda tangan dan di saksikan dihadapan polis. Kemudian simpan kenyataan ini. Buat ini kenyataan sebagai legal dan official. Betina ini suka cakap bohong sama seperti dia bohong kepada YD Agong dan pemimpin PKR dan keluarga mereka. Siapa tahu dia akan memimpin PKR jika si aljuburi masuk penjara? Atau parti Hindraf yang baru atau DAP. Tentu lagi jahanam tanah Melayu ini. Tengok saja si peguam hindu yang membunuh Datuk Sosilawati dan tiga rakannya dengan begitu kejam. Tetapi si pembunuh itu masih tak mahu mengaku. Ingat! Mereka ini memuja tuhan syaitan!

Senjaliza said...

“Kami tiada kaitan dengan (usaha) itu. Ia tidak pernah dan tidak pernah menjadi hasrat Bersih agar perdana menteri meletakkan jawatan. Sebagaimana saya telah katakan, kami mahu bekerja dengan perdana menteri dan kerajaannya untuk mengadakan sistem pilihan raya yang lebih baik,” kata Ambiga.

JADI BENARKAH AMBIGA AKAN BERKERJSAMA DENGAN MB PERAK JUGA!