Translate

Sunday, May 24, 2009

DI MANA RPK BERADA?

Beberapa hari yang lalu, anak lelaki Raja Petra Kamaruddin, Raja Azman Raja Petra, 32, ditangkap polis kerana terlibat dengan jenayah mencuri. Anak RPK ini bagaimanapun mengakui kesilapan dan kesalahannya. Di mana RPK berada, tidak diketahui. Menurut sumber yang dapat dipercayai, RPK kini dalam buruan polis. RPK yang pernah dijatuhi hukuman oleh mahkamah berjumlah jutaan ringgit berkait dengan "defamatory remark" yang dibuatnya ke atas "senior officer" sebuah Universiti diberitakan dikehendaki pihak polis. RPK juga pernah "mengabaikan" surat saman seorang peguam terkenal tanahair yang disampaikan kepadanya. Banyak lagi cerita sensasinya. mengenai PM kita kini.
.
RPK seorang blogger yang terkenal kini menghilangkan diri. Blognya, Malaysia Today dulu amat "panas' kini mula sejuk dan tidak lagi sepopular dulu. Sebagai seorang aktivist yang berani menegakkan keadilan dan kebenaran, RPK tidak perlu bersembunyi. hadapilah kenyataan.
.
RPK kini menjadi buruan polis. Ikuti blog sabahat ini:
RPK Is Now A Fugitive From The Law And, Thus Far, He Is Still A Liar!-
Sunday, 24 May 2009

3 comments:

denaihati said...

macam mana lah dia boleh lepas ke Australia tu....

Aku add you di bloglist aku under BN supporter @ http://1-malaysia.blogspot.com

Unknown said...

betullah, macamana RPK boleh berada di Australia? senang-senang je menyusup keluar. mesti ramai orang dalam yg bantu kalau tidak mustahil point of entry tak dikawal bukan susah nak cam muka RPK. tentang anak tu tak apalah, ramai anak pemimpin jadi pelesit..

Senjaliza said...

Anak pemimpin politik bahagian Machang ditahan polis. MyStar 24/5.Betullah kata Musli.