Translate

Wednesday, May 27, 2009

RESTORAN NASI KANDAR..WAWWW!!

Restoran Nasi Kandar...woww!!!. Mesti sedap. Owner mesti buat duit punya. Ramai customer mau makan minum. Mesti laku dan sibuk kira duit. Mana adil bagi pemilik restoran ini untuk kita datang ramai-ramai tapi tak makan atau "mogok lapar". OOii...Adakah "tetamu terhormat" selama 72 jam tu balik-balik pakai tandas dan bawa plastik hitam macam warna baju mereka? Agaknya makan "tapuk-tapuk" di situ yea?? nahhh kedapatan!!. Jom jalan-jalan cari makan ke Restoran Nasi Kandar tu.. next time? Ini bukan ajak-ajak 916 tau!!. Walaupun I takde RM200,000.00 tapi I bole belanja setakat sepiring dua..Ikhlas punya. Ada banyak mcm tuuu pun kalo tak ikhlas tak bawa berkattt.. BTW.. ada tak serve Ikan Sembilang Sungai Pahang Masak Tempoyak kat situ? Makan tuu IQ jadi tinggi tau!!!

3 comments:

Orang Pekan said...

Otak kao Liza.. otak pengcekup.. Ikan sembilang Sg. Pahang masak tempoyak tuu makanan kegemaran Najib. mana u tau?. Wow! Datanglah geng ako di Perak belanja tapi Nasi Kandar tuu emmm. Alahai duit RM200,000 tu bole beli camry baru. Camry hitam tuu dah pindah tangan.. tak kan u tak tau..Saalam Liza

JomoSamaTuaran said...

Amboi dek...makin `hangat dan hangit' blog engko yerrr...!!

Senjaliza said...

JomoSama Tuaran,
Mau iklan cari jodoh kah!?. Boleh bah kalau kao. Bagi gambar yang tak handsome tuu. eh he..