Translate

Wednesday, October 14, 2009

NO PROMISES..



Kalau ada pihak yang sakit hati dengan tulisan saya, saya minta maaf. Saya menulis mengikut apa yang perhati dan teliti dengan fakta. Saya mohon maaf sekali lagi. Hiburlah hati yang marah dengan lagu ini.

Untuk rakan-rakan bloggers. Berhiburlah... jangan biarkan pinggang dan mata anda merana..Ujilah suara emas kalian dengan lagu ini. Liza tau ramai yang berbakat...salam semua.

5 comments:

YANG GAMBI said...

Salam Senja Liza,

Sepatutnya tiada yang merasakan sakithati setiap tulisan yang dibuat seseorang, kerana itu adalah pandangan yang lahir dari hati penulis mengikut suasana di mana penulis berada, si pembaca berhak membuat komen dan perlu diterima oleh si penulis dengan hati terbuka.

Kawan sebenarnya tak berapa faham komen puan dalam blog kawan dan dengan bekas Ketua Puteri Pahang yang kalah bertanding, maaflah.

Sebenarnya kawan tidak bermaksud menyindir sesiapa dalam artikel ini, ianya sekadar pandangan kawan agar semua agenda/program/projek yang dilaksanakan UMNO serta sayap-sayapnya untuk mendekati masyarakat, khususnya Melayu-Bumiputera bukan sekadar hangat-hangat tahi ayam sahaja.....

Hasrat kepimpinan tertinggi parti-kerajaan dalam melancarkan pelbagai program untuk kebajikan rakyat tidak berterusan serta lancar terlaksana apabila kepimpinan akar umbi melaksanakannya sambil lewa, tidak ikhlas dan tidak amanah...... akhirnya hanya tinggal slogan.

Era Najib, pembaharuan dalam UMNO yang dihasratkannya perlu dipandang serius oleh semua pihak, sikap medekati ahli-ahli dan masayrakat apabila tiba musim bertanding peringkat Bahagain dan Cawangan atau musim Pilihan Raya perlu diubah oleh kepimpinan setempat.....

musli oli said...

salam kak liza, lama tak berkunjung..apa kabar? saya sentiasa mengikuti blog senjaliza tapi jarang dapat beri komen. all the best, kerana blog ini antara blog yg saya layari pertama sekali...

Senjaliza said...

Sdr. Yang Gambi,
Selepas perasmian tadi terserempak dgn dua org rakan media...mereka kata puteri umno sekarang kurang menyerlah...betul ke?- Soalan ini di tujukan Kpd Ketua P3 Pahang yg telah bertanding Ketua Puteri UMNO dan Kalah kepada Rosnah Shirlin....analisalah...Bagi saya ini imply..Rosnah tak bole kalau Ketua P3 Pahang menag dulu baru bole..

Adik Musli, Akak tidak pernah mis blog adik. Susah mau komen sebab semuapun "Ketukan Yang Tepat". Tentu kalau perlua akak akan tambah ketuk juga..Jaga kesihatan dik..Salam sama Masturah dan Ghadafi..Handsome budak tuu dan talentnya cukup tinggi.

JomoSamaTuaran said...

Salam Pagi Liza...
Memang sudah menjadi lumrah manusia, yang kepedasan itu akan merasa pedihnya dan mungkin juga akan melenting bila terkena batang hidung mereka. Biarkanlah...

Kita menulis tak kira apa..asalkan ianya benar dan fakta, yang sedap didengar oleh kawan atau lawan, yang pahit untuk ditelan oleh kawan dan lawan..TERUSKAN PERJUANGAN.

Kita bukan kuda tunggangan sesiapa, kita adalah diri kita sendiri. Pada yang terkena batang hidung tu...CERMINLAH DIRI,kamikah yang perlu berubah, atau anda yang perlu berambus!!!

Pada SenjaLiza...sememangnya, hakikat ini terlalu payah untuk kita telan, namun...kita juga telah memilihnya dahulu. Kalau NGAM, kita disanjung, kalau betul tapi tidak NGAM pada seseorang itu...Kita diperli atau dimaki hamun!! Bagi JomoSama, SUKA HATI SUKA KEPALA HOTAK akulah mahu tulis apa...pada yang tak suka dan tak ingin dengan tulisan kami... silalah beli buku-buku komik atau majalah playboy/playgirl untuk mengisi masa lapang anda semua.Peduliku apa dengan kamu.... boleh jalanlah...!!!

Senjaliza said...

Denakan Jomosama,Salam manis. Lam sudah SL tunggu.
Saya sebenarnya sudah lama tunggu "masakan JomoSama yang pedas" ni. Selamat bergiat semula. Mudah-mudahan murah rezeki cepat kaya dan sihat wal afiat supaya aktif dengan cergas. Salam lagi.