Translate

Tuesday, April 5, 2011

BAKAL PADAM DALAM DICTIONARY PKR..

Dominic Ng Pernah Melakar Tapak Pertama PKR Di Bumi Kenyalang. Namun Bakal Padam dalam Dictionary PKR.

Fakta mengenai kepimpinan PKR meninggalkan parti itu dan yang dipecat dari Parti bukalah sesuatu yang disembunyikan di bawah permaidani. Semua rakyat Malaysia tahu akan fakta ini. Fakta di sini

Jika dibandingkan bagimana rapatnya YB Zulkifli Nordin, Zaid Ibrahim, Dr. Jeffry Kitingan dan yang lain dengan Dominic Ng, tidak perlu pergi jauh untuk menyelidiki jawabannya. Tetapi ke mana perginya mereka? Mereka semua lebih bersemangat patriotik PKR dan rapat dengan DSAI dan keluarganya berbanding Dominic Ng. (sorry Dominic..this is my very own assesment. Do smell the roses..)

Kini dalam PRU Sarawak 2011, Dominic Ng digugurkan dari menjadi calon dan ditaburkan janji manis bahawa dia akan dipertandingkan dalam PRU Parliment. Well Dominic you are a good politician..you know "political promises is NO promise at all".

Kadang-kadang baik bagi Dominic kerana dia terhindar dari "fighting a losing battle". Tapi yang hampir pasti bahawa Dominic bakal padam dalam dictionary PKR kerana PKR sendiri kelihatan sebagai sebuah parti yang bakal "gulung tikar" dan "deserted by its own fighters due to massive deception of the people by the heads".

Jika umur panjang, kita akan melihat Dominic Ng meninggalkan PKR atau terpadam dalam Dictionary PKR. Pertanda semakin jelas kini. Lee Lam Thye hilang dalam dictionary DAP tapi masih disanjung rakyat Malaysia kerana perjuangannya "Untuk Malaysia". Apakah struggle Dominic BUKAN untuk Malaysia?

LATEST:
-Dominique Ng keluar PKR, tanding bebas

No comments: