Translate

Tuesday, April 5, 2011

IKAN TERUBUK DI ASAP VS. IKAN SEPAT KERING

 Ikan sepat kering Tak popular di Sarawak. Ikan Terubuk Diasap MELETOP di Sarawak.
BTW .... Mana jam Omega Orang tua itu?

Anonymous said...
Kak Jijah memang sudah sepatut layak di anugerahkan sebagai pelakon murahan terbaik abad ini. Hanya kerana kemewahan hidup, pangkat derajat, dikipas oleh peliwat terkutok Sang Suami barua Yahudi zionist pembunoh rakyat Palestin, sanggup Kak Jijah membiarkan Sang Suami bebas meliwat anak2 bangsa yg tak berdosa, jantan2, boypren2, isteri2 orang, isteri asmin bacul dan pelacur2 dalam dna luar negara, hanya inginkan hidup kemewahan Kak jijah sanggup menipu, berbohong, menfitnah kerajaan, UMNO dan rakyat untuk membiarkan Sang Suami melakukan perbuatan terkutok dan menjijikkan. Ini alh kak Jijah walaupun di gelar Ikan Sepat Kering oleh suami tercinta sendiri, sanggup melakukan apa saja membela Sang Suami yg terkutok dan menjijikkan. Semoga Kak Jijah dan Pak Sheik dilahant dunia dan akhirat.

3 comments:

Anonymous said...

klu cpat ckit musti dapat anugrah bintang popular.
muhahahaha........

zero tu hero said...

Hehe. Ikan Sepat Kering hanya laku di pasar malam. Sbb tu 'si ikan' ni menggelarkan 'si kaki jolok' "Anugerah Tuhan" supaya dptlah dia diambil dr pasar malam ke Putrajaya. Dia tahu Anugerah Tuhannya tu "makan ikan2" yg lain di luar sana, jd sebagai Ikan Sepat Kering dia harus mengambil hati Anugerah Tuhan supaya ikan2 yg lain tidak diambil ke Putrajaya. Huhu.

Bantuan Kewangan Penjawat Awam?

askMa said...

Mereka anak beranak ibarat iblis yg akan direjam oleh Allah. Ciri2 Dajjal ada pada Anwar.Lihat saja kedua2 keningnya ibarat tanduk yg mulai tumbuh !Seharusnya kita rejam mereka ini dgn kalimah yg tersedia diajar Allah: Bayangkan wajah2 mereka ini dan niat kerana Allah kita merejam iblis yg menjadi tuhan mereka. A'uzubillahi minash syaithonnirr rhojiim.Mereka2 ini akan menjadi lemah kerana mastermind(iblis)mereka direjam Allah.Gunalah kalimah ini berserta bismillah sebagai 'vibration' dari rakyat yg inginkan kebenaran Islam untuk musnahkan pendusta2 ini. Demi Islam !!