Translate

Tuesday, July 26, 2011

Pakatan Riot: Kedah lain Selangor lain. Thats why kita TAK NAK!

Steady VS Gagap.

Songkok lebih kurang, Spek lebih kurang; Kerajaan sama iaitu Pakatan Rakyat: Polisi amat jauh BERBEZA. Di Selangor, Pusat Hiburan BEROPERASI  "lapan hari seminggu" sempena bulan Ramadhan. Di Kedah, Pusat Hiburan "tutup" hari-hari sepanjang bulan Ramadhan.

Di Kedah, MB steady dan tetap dengan pendirian bahawa Pusat Hiburan di Kedah tutup 24/7 sepanjang bulan Ramadhan. Mulanya PAS Pusat yang lebih DAP minta MB Kedah ini tunjuk sebab!. Di Selangor, MB masih gagap. Sebabnya, dia kena tunduk kepada permintaan DAP supaya pusat hiburan terus beroperasi "lapan hari seminggu" sepanjang bulan Ramadhan.

Pendirian yang berlainan ini adalah gambaran bahawa Pakatan Rakyat yang pro riot sering tak selari dan tak sehaluan, tak sependapat. Di Selangor, MB kena tunduk dengan DAP yang tidak mahu menghormati Ramadhan. Dulu Azanpun mereka bantah.......Toleransi adalah istilah yang DAP tak pakai. 

Kerajaan Malaysia guna "CONSENSUS".  DAP toleransipun TAK NAK!. Sebab itulah rakyat Malaysia yang berpegang kepada Demokrasi Berperlembagaan dan ingin melihat toleransi, harmoni dan perpaduan dalam kepelbagaian untuk membangunkan negara Malaysia yang maju harus mengatakan TAK NAK dengan Pakatan Rakyat ini!

RELATED:

1 comment:

Anonymous said...

Habis la macam ni, VIDEO TRUTH THAT CANNOT BE COVERED - PART 2!! dah keluar pulak!!! Sila pergi ke link ini:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=isuDA_9aDT4