Translate

Monday, May 25, 2009

PEMIMPIN WARNA WARNI.

By ALSHA, The *PTI.

1. Dato Seri Anwar Ibrahim sendiri yang mengumumkan perletakkan Jawatan Fairus Khairuddin sebagai TKM 1 Pulau Pinang dan ADUN Penanti. DSAI juga yang memberi alasan bahawa Fairus meletakkan jawatan kerana dia akan melanjutkan pelajaran (ke luar negara).

2. Semasa kempen PRK di Penanti, DSAI juga yang mengatakan bahawa adalah menjadi hasratnya untuk menggantikan Fairus dengan DR. Mansur supaya dapat bekerjasama dengan Lim Guan Eng. DSAI lah yang merencanakan perletakkan jawatan Fairus. Ini kata DSAI. Tetapi sedikit masa lalu, LGE kurang berminat dengan Dr. Mansur kerana tindak-tanduknya dilihat seperti Pro BN.

“Memang saya menyuruh Fairus meletakkan jawatan. Sebabnya saya mahu Dr Mansor bertanding kerana Dr Mansor orang yang mempunyai kelayakan dan sesuai menjadi Timbalan Ketua Menteri bagi membantu Ketua Menteri, Lim Guan Eng,” ANWAR BIN IBRAHIM

3. Tempoh 24 jam sudah berakhir . Datuk Anifah Aman tidak juga memohon maaf kepada DSAI berikutan dengan cerita Anifah Aman-Hillary Clinton di USA mengenai Tawaran Jawatan TPM. Sampai kini tak dengar ada surat saman. Tak tahulah kalo pakai khidmat e-saman. Saya pernah meramalkan bahawa Anifah tidak akan disaman kerana dia tahu A,B.C.......Z mengenai cerita lompat ini. Namun awal-awal lagi sejak dia digoda dan ditawan, dia pernah mengatakan bahawa dia tetap akan bersama BN.

4. Dr Jeffrey Kitingan, Naib Presiden PKR Malaysia ada juga tumpang semangkuk buat publisiti mengenai cerita tawar menawar jawatan TPM ini dalam sabahkini.net. Sebenarnya dia cuma bagi lampu isyarat kepada DSAI bahawa dia pernah bertemu Anifah di Le Meridian tapi tidak pernah menawarkan jawatan TPM. Jangan salah anggap. Saya tahu Anifah bukanlah orang yang "pelupa". Dia pasti masih ingat ceritanya dengan Jeffrey di Le Meridian.

5. Agak ganjil juga kerana Dr Jeffrey sendiri melobi jawatan Ketua Perhubungan PKR Sabah tapi Anwar tak pernah luluskan. Dr. Jeffrey tergamak berusaha menghalang kawan seperjuangan seperti Tuan Haji Ansari Abdullah dilantik sebagai Ketua Perhubungan PKR Sabah. Apa pula kelebihan Jeffrey untuk dapat tawarkan jawatan TPM pada Anifah. Entah-entah dia lagi mengidam jawatan TPM itu?

Brader-brader semua. Sori semua. Saya suka pada pemimpin yang satu warna sahaja. Saya tidak gemar pemimpin yang berdusta. Kalau kamu suka pemimpin warna warni..kamu sukalah..!
*Penulis Teguh Integriti.
READ MORE......

5 comments:

pa'loi said...

Syabas! integriti itu yang tade pada pemimpin PR, atau kurang pemimpin sebenarnya.

Anonymous said...

DSAI bukan pemimpin WarnaWarni tapi seorang politikus yg MUNAFIKUN! RAMAI YANG MASIH TAK SEDAR KENCING DSAI NI!

Anonymous said...

HANGAT!!!!!!!!!! BACA NI..PENDEDAHAN TERBARU !!!!! http://emang-psychotickiller.blogspot.com/2009/05/anwar-ibrahim-hamba-illuminati.html

X-PKR said...

AI=ILLUMINATI: Menghapuskan nilai-nilai kehidupan keluarga dan individu harus tunduk kepada nafsu.
Dalam hal ini, Anwar yang kini didakwa meliwat Saiful mencerminkan jiwa Anwar yang sebenarnya. Bukan setakat Saiful tetapi ramai lagi lelaki-lelaki lain yang menajdi mangsa kerakusan nafsu Anwar ibrahim seperti Mior Abd. Razak, Sukma Darmawan dan Azizan Abu Bakar . Liwat adalah satu benda yang dimurkai oleh Allah. Allah menterbalikkan bumi disebabkan perlakuan ini seperti sejarah kaum Sodom. Liwat adalah satu tabiat yang menghancurkan dan menghapuskan nilai-nilai kehidupan berkeluarga kerana tidak mengembangkan zuriat yang merupakan matlamat perkahwinan.

gethea said...

hop over to this site this post Our site why not find out more straight from the source navigate here