Translate

Tuesday, May 26, 2009

POSKAD BUAT RAKAN-RAKAN BLOGER DI PERAK.

KHAS UNTUK RAKAN-RAKAN BLOGGER DI PERAK.
(Secara exclusive)
DO IT AT YOUR OWN RISK.
Buat rakan-rakan blogger di Perak, Semoga sihat Wal Afiat. Saya kirimkan poskad ini untuk kalian. Saya benar-benar "biul" dengan gerakan mogok lapar sebahagian rakyat negeri anda yang meniru budaya asing. Ada juga pihak yang cuba memutar lidah dan membelitkan kata-kata mengatakan itu "puasa sunat". Pesanan saya pada mereka yang membelitkan kata-kata ini "JANGAN CUBA UNTUK MEMBOHONGI ALLAH SUBHANA WATAALLAH" sesungguhnya Allah tahu apa yang tersembunyi di lubuk hati anda walau sebijak mana anda menyembunyikannya. Dengan kemahiran anda memutar lidah itu, saya khuathir and akan terpesong dari aqidah yang sebenarnya. Istigafar banyak-banyak.
.
Lastly, but not least, sayugia diingatkan sekali lagi bahawa ballon yang anda lihat dalam poskad ini adalah dikuasai dengan kuasa ROKET atau bahasa orang pute nya "POWERED BY ROCKET".
.
My Dear Perakite Bloggers, Selamat beristirehat sebentar setelah anda mengengkang mata sepanjang malam sambil berbakti kepada agama, bangsa dan negara dengan blogging tanpa mengharap balasan dari sesiapa di dunia yang fana ini. Semoga ganjaran di akhirat akan lebih "indah dan harum".
.
Salam Paling Manis.
LIZA.

2 comments:

tempursakti said...

salam...wow cantiknya poskad,,,tahniah.
mohon izin link blog ini ke blog tempursakti...terimakasih

Senjaliza said...

Salam Sdr. Tempursakti,
diluluskan dan dipersila.
Wassalam
liza.