Translate

Thursday, May 28, 2009

"STOP CURRENT POLICE MADNESS"

"STOP CURRENT POLICE MADNESS" Kata Lim Kit Siang. Ini bagai kenyataan seorang yang buta mata dan buta hati.

Gambar: Lim Kit Siang sepatutnya melihat kegiatan bakar lilin, demonstrasi jalanan, mogok lapar, keganasan di DUN Perak dan statementnya sendiri yang bercorak perang lisan, provokasi dan bersifat menggalakkan dan merangsang keganasan.

Lim Kit Siang sepatutnya melihat dengan mata kepala dan pemikiran yang waras bahawa tindakan pihak keselamatan itu adalah disebabkan oleh gara-gara kelakuan orang-orang Lim Kit Siang yang membawa dan menyusupkan "BUDAYA POLITIK KUNING" ke dalam norma-norma politik Malaysia.

Lim Kit Siang sepatutnya lebih bertanggungjawab dan dipertanggungjawabkan ke atas tindak tanduknya dan kepimpinan DAP sendiri. Janganlah asyik seronok sahaja mengecam polis kerana polis hanya melaksanakan tanggungjawab menjaga keselamatan dan ketenteraman awam, rengkasnya-keselamatan am sedangkan orang-orang DAP mecabar polis dan mewujudkan suasana yang mengeruhkan keadaan dan mengancam keselamatan. Satu lagi provokasi yang mementingkan politik peribadi tetapi membelakangkan kepentingan negara!.

LIM KIT SIANG PLEASE STOP YOUR OWN MADNESS.
.
Read more...
http://blog.limkitsiang.com/2009/05/27/najib-–-stop-current-police-madness-end-debilitating-perak-crisis-and-unite-malaysians-to-face-world’s-worst-economic-crisis-with-malaysia-in-recession/

4 comments:

Unknown said...

Saya fikir Hak Asasi Manusia termasuk berlapar, hanya membunuh diri tidak dibenarkan dan salah dari segi undang-undang..

SUARA RAKYAT said...

Kelompok lim kit siang menggalakan pengikutnya senantiasa melanggar undang-undang, di lain pihak Lim Kit siang membalasah tindakan polis. Ikuti tulisan saya di musramrakunman.blogspot.com yang bertajuk: budidaya ingin ditangkap dan ambil kuasa cara pembangkang, yang menguraikan cara dan taktik kelompok lim kit siang

Anonymous said...

LKS must stop all those street demo madness first. Don't just think about your own Human Rights how about our rights?

ANAK X PKR said...

Rasanya Budak Anwar Bin Ibrahim (BABI) juga berbuat "perang lisan" tetapi dalam masa yang sama dia mengutuk polis sebagai "bacul" dan "anjing BN".