Translate

Friday, March 19, 2010

Tikus Mengajar Rakyar Luar Negara Menyalak.

Species ini bertukar bulu sebaik saja meninggalkan KLIA!. Apakah nama species ini?

Anwar bin Ibrahim terlalu gah dan bangga bila di luar negara setelah menjadi "tikus" dalam Negara terutama ketika Zaharin Hasyim berucap menjunjung kasih ucapan DYMM Seri Paduka Baginda Yang DiPertuan Agung.

Di luar negara Anwar bangga mengatakan bahawa "Malaysia bukan negara Islam atau... sebenarnya, saya (juga) tidak pasti sekarang,” kata beliau secara berseloroh". Knapa perlu dia bangga dengan kenyataan ini? Ini jelas sebagai pemperlekeh Agama Islam di Negara ini di mata dunia. Inilah pemimpin agama yang diharapkan PAS dan ummah?


“Apa yang dilakukan oleh Umno tidak berkaitan dengan isu-isu Islam sama sekali. “Jika anda menemui seorang Muslim yang komited, anda boleh berhujah dengannya tetapi di Umno, mereka tidak mahu memahami apa itu Islam,” ujar Anwar lagi. Apakah yang diharakan oleh rakyat Malasia dan ummah terhadap sifat dan sika pemimpin seperti ini. Menikus di Negara ini tetapi cuba menginduktrinasi rakyat luar negara dengan menggambarkan negara Malaysia ini teruk! Bukankah tikus ini mengajar rakyat negara asing untuk membenci Malaysia dan memperkecilkan Islam di Malaysia.

Bila Anwar mengatakan “Kita perlu mendidik pemimpin-pemimpin Umno,”, di luar negara seolah-olah dialah yang pintar.  Kenapa dia ditinggalkan oleh pemimpinnya sendiri dari PKR? Bukankah Anwar sendiri manusia yang gagal mendidik pemimpin-pemimpinnya? Di mata rakyat Malaysia, ramai yang melihat Anwar adalah peliwat. Karpal Singh pernah menuduh "Anwar sebagai pengamal seks luar tabii yang teruk". Bukankan Anwar yang gagal mendidik dirinya dan gagal mengawal hawa nafsunya sehinggalah dia membalun negaranya sendiri di luar negara!

SL cuma menunggu waktunya PAS dan seluruh ummah menguburkan pemimpin hipokrit ini yang bertukar kulit bila saja dia meninggalkan KLIA.

Tak sabar menunggu waktu dia disumbat di Sungai Buloh.

I Love Malaysia.

4 comments:

Anonymous said...

inilah tikus yg pandai menyalak,tp tikus ni takut menyalak dalam rumah dia berani menyalak di luar sahaja

Cucu Tok Wan said...

sudah tidak lama lagi...

Dia semakin tersepit dan akan terus melakukan apa-apa yang patut untuk mengelak atau melengah-lengahkan masa daripada Penjara Sungai Buloh.

mohon izin untuk linkkan blog ini dengan http://theflyingkick.blogspot.com

dubaque said...

salam SL

perghhh geram giler biler dengar statement si kaki jubor tu. kadang tu aku hairan jugak kenapa puak2 dalam kerajaan ie BN tak melakukan sesuatu pada bangsat yang lahanat nie.

kenapa la tak mampus cepat jer mamat stok kunyit tu

please dedahkan lagi....

Anonymous said...

Dah jemu dah nak bercakaap banyak mengenai manusia haprak seorang ini, senua rakyat Malaysia tahu, kecuali penyokong2 totok mereka sahaja yang buat2 tak tahu. Aku pun sama, Tak sabar menunggu waktu dia disumbat di Sungai Buloh.