Translate

Wednesday, February 24, 2010

Michael Danby, Sahabat karib DSAI di Australia, adalah penyokong fanatik Israel. dan gerakan GHLS-Gay, Homosexual, Lesbian dan Sodomi.

 
Michael Danby berucap di hadapan penyokong  fanatik zionist Israel dalam satu demonstrasi mengutuk serangan roket Hizbullah ketika Isreal menyerang dan menghancurkan Selatan Lubnan dengan serangan udara, laut dan darat.
 Pada Perarakan inilah Dany berucap membakar semangat penduduk Australia yang pro Israel menyerang Lubnan Selatan.
 Mereka berdemonstrasi menghalalkan pembunuhan Masyarakat Islam di Lubnan Selatan
DSAI bersama Micheal Danby di Australia. Apakah yang mendorong persahabatan ini? Apakah Keselamatan negara ini tidak lagi terlintas difikirannya? Atau dia sudah tidak perduli lagi?

Apakah dan siapakah yang menhubungkan DSAI dengan Michael Danby? Tiada siapa yang tahu dengan pasti. Ramai yang telah menceritakan bagaimana hubungan Danby dengan gay right di Australia dan tidak berapa ramai yang mengetahui hubungan kimpulan GHLS dengan Israel.

Israel adalah pusat gay sedunia. Di Israellah tumbuh gay dengan bebasnya sehingga mereka mampu mengguggat kerajaan Isreal dan kedudukan rabbai di Israel. Malah ramai tentera elite Israel terdiri dari  pengamal kehidupan gay. Kumpulan gay ini mewah dan mendapat sokongan kemudahan dan kewangan kerajaan Israel dan Amerika.

Gerakan gay di Australia dipelopori oleh masyarakat Gay Isreal di Australia. Mereka mendapat bantuan dari gerakan gay di Israeal sehingga mereka mampu mempengaruhi keputusan kerajaan.

Campurtangan 50 MP Australia ke atas kes Sodomi II memang tidak boleh dipisahkan dengan keinginan dan hasrat Isreal dan zionist. DSAI menyedari sentiment rakyat Malaysia yang tidak selesa dengan bab Israel ini. Oleh itu, DSAI, dalam ucapannya sering hanya menyatakan bahawa Dia mendapat sokongan USA, Turki dan Qatar dengan cuba berpura-pura lupa menyebut Australia.

Nilailah dengan memikiran terbuka gambar-gambar ini. Ianya bukan direka dengan super impose atau engineered. Anda boleh melihat lebih banyak gambar berkaitan [di sini]

Sanggupkan anda diperjudikan kepada Israel? Sanggupkah anda jika kedaulatan negara dan undang-undang negara ini dicabuli kuasa asing, lebih-lebih lagi  oleh negara sekutu Israel yang sememangnya menyimpan niat yang buruk ke atas negara kita, bangsa kita dan ugama kita? Bukankah camputangan 50 MP Australia itu adalah ancaman yang berbahaya terhadap keselamatan negara kita?

Related:
RPK, Raja Petra mengaku PKR dibiayai Yahudi Soros

2 comments:

Anak X-PKR said...

No one asking foreigners to interfere, says Anwar-My Star 23 Februari.

Inilah Kenyataan Anwar Penghkianat dan Raja Putar Belit dan hipokritnya.

Kali ini Anwar akan jatuh dan tak mungkin dapat bangun lagi. Anwar memang laknat punya pengkhianat.

Tinggalkan PKR segera.

JomoSamaTuaran said...

Wheiiwitttt.....
SL sudah mula meneroka berita luar negara, hebat ko sis, ini yang bikin org news jadi panas ni...
Kalau ada 3 org saja macam SL di Sabah ni... habislah karam singh walia gulung tikar.....
Bravo sis SL... beritanya semakin padat, pedas, asam, manis...ada segala-galanya. Tapi...nak komen sikit....jangan terlalu banyak buat link...paning-paning lalat sudah sia ni mo memebaca yang mana satu...... aduiiii dogo!!
Good luck and keep it up...
Salammualaikum.