Translate

Monday, February 1, 2010

Double Z atau ZZ Dirujuk Kepada Lembaga Disiplin PKR. Pemimpin DAP Kalis.

 
DAP MAD. Kekalisannya jangan dicabar!
Pemimpin DAP Kalis kritikan. Tak boleh disentuh. Pemimpin DAP semua betul.. Pemimpin DAP semua kalis isu, kalis kesalahan, kalis kritikan. DAP untouchable! Orang lain semua salah. Hatta kes sekecil-kecil gambar DAP Ronney dimanipulasi dan di siarkan UNSPINNER dalam blognyapun tak boleh. DAP buat lapuran polis. Polispun tak boleh tanggap pemimpin DAP. Bagi DAP polis adalah "anjing-anjing kerajaan". Dik kerana kekalisan DAP ini, ahli-ahli Pakatan Rakyat mestilah patuh kemahuan dan kehendak DAP. Kalo tidak DAP akan tahan peruntukkan. Nanti program PAS atau PKR tak jalan!. DAP mesti remain KALIS dan kekalisannya mesti "protected".

DAP boleh rascist, DAP boleh maki hamun kerajaan, Polis, SPRM, SPR, Badan Kehakiman,. Rela; malah DAP boleh "besyarah" dalam upacara keagamaan Islam, merentat merantai, menghujah Firman Allah SWT. Malah DAP menghina "Bangsa Melayu dan Pribumi" dengan bebas dengan mempersoal hak dan keistimewaan orang Melayu dan Pribumi yang termaktub dalam Perlembagaan Negara.

Kenapa DAP terlalu besar kepala?. Tanya Penulis "Sayapun Anak Melayu Juga", Tanya PAS dan tanya PKR. Mereka lebih tahu jawabnya sebagai "orang dalam".

Terkini, Pertama: Zahrain Mohd. Hasim dirujuk kepada Lembaga Disiplin PKR. Barangkali Zaharin sedikit terleka LGE itu DAP yang kalis!. Tuduhan Cauvanist, Diktator dan Komunis juga berat walaupun tuduhan Zaharin ada asasnya kerana dia "orang dalam". Dia lebih tahu sebagai orang dalam. Masakan dia perlu dituduh keterlaluan!. Masakan rakyat Malaysia lupa LGE mahu mambawa Cheng Peng balik ke Malaysia. Masakan rakyat Malaysia tidak mampu membaca tujuan tersirat Malaysian Malaysia yang gagal diterima dan ditukar Middle Malaysia. Sekurang-kurangnya menepati amalan "sedikit-sedikit lama-lama jadi bukit". Gagal dengan Malaysian Malaysia, guna middle Malaysia ASALKAN dapat 2/3 Parliment Malaysia?

Kedua, Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT) PKR, Datuk Zaid Ibrahim bakal dihadapkan kepada lembaga disiplin kerana mengkritik parti. PKR, yang dianggap tidak tegas mengambil tindakan terhadap Ahli Parlimen Kulim Bandar-Baharu, YB. Zulkifli Noordin.

Nah. Lihatlah Zaharin dan Zaid atau double Z @ ZZ, Mereka TIDAK KALIS. Mereka bukan DAP. Freedom dan liberty mereka dikunci dan bakal dikunci dengan ketat. DAP juga ingin mengunci mulu Zulkifli Noordin. Apakah Double Z bakal menjadi triple Z?

Di mana BATU NISAN kebebasan bersuara dalam Pakatan Rakyat? Apakah sudah terpadam "spirit of freedom and liberty" dalam perjuangan PR?

No comments: