Translate

Saturday, February 13, 2010

KENAPA 50 MP AUSTRALIA MENDESAK SODOMI II DIGUGURKAN?

50 MP Aussie menyokong Sodomi II digugurkan kerana undang-undang mereka menghalalkan homoseksual atau Sodomi. Jadi pihak yang cuba menguggurkan Sodomi II itu, adakah mereka pro menghalalkan Sodomi atau homoseksual?

50 Ahli-ahli parliament Australia mendesak kerajaan Malaysia supaya mengguggurkan dakwaan ke atas kes Sodomi II DSAI sedangkan proses perbicaraan/pengadilan di Mahkamah sedang berjalan. ISUNYA ialah seolah-olah kerajaan Australia tidak menhormati dan sengaja tidak memahami kedaulatan undang-undang Negara dan Mahkamah Di Malaysia.

Ramai yang menyedari bahawa undang-undang Australia telah meluluskan dan menghalalkan homosexsual atau sodomi melalui Toonen v. Australia sejak tahun 1994. Kerana itu MP Australia menyokong dan menandatangani desakan supaya Sodomi II digugurkan. Ini bermakna MP Australia itu meminta supaya Malaysia juga menghalalkan Sodomi II dan homosesual. dan mengikuti jejak Australia Namun ada juga di antara kita yang masih belum terbaca undang-undang homoseksual Australia itu. Oleh itu SL paparkan sedikit sedutan dari undang-undang homoseksual Australia yang disebutkan itu:-

Toonen v. Australia was a landmark human rights complaint brought before the United Nations Human Rights Committee (UNHRC) by Tasmanian resident Nicholas Toonen in 1994. The case resulted in the repeal of Australia's last sodomy laws when the Committee held that sexual orientation was included in the treaty’s antidiscrimination provisions as a protected status. BACA DI SINI

Persoalan yang terbentang di hadapan kita kini ialah samada DSAI telah melakukan sodomi terhadap Saiful Bukhari Azlan. Sodomi II BUKAN persoalan Undang Undang menghalal-haramkan Sodomi atau homoseksual oleh Australia dan MP mereka. Mereka yang menyokong homoseksual dan sodomi barangkali ghairah dengan sokongan 50 MP Australia itu. Tapi bagi mereka yang faham tentang hukum Allah SWT mengenai homoseksual tentunya meluat dengan skongan 50 MP Aussie itu.

2 comments:

eXception said...

Kafir mmg le sokong sodomi... Mgg budaya diorg... Jgn kita terikut dah la...

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

thatey said...

f8y30e7n01 d0a01q0g40 y9f33a0h54 w9n43x9m23 r7z77i6p44 i7y19i3g40