Translate

Saturday, February 13, 2010

KM Pendatang. Roboh Rumah, Roboh Gerai: Bila Nak Sembelih Rakyat?

Setiausaha Agung DAP itu "pemimpin yang tiada kelas" kerana meminggirkan pemimpin PKR dalam membuat keputusan. Begitulah Nasib bila Berketua Menterikan Pendatang!

Beberapa bulan yang lalu kita telah mendengar raungan dan melihat airmata rakyat mengalir melihat rumah mereka dirobohkan di hadapan mata mereka dan keluarga mereka. Dalam sistem kerajaan Komunis raungan dan tangisan itu semuanya tidak bermakna dan tiada harga. Roboh Tetap Roboh. Jika ditentang kemahuan komunis, komunis akan pancung leher anda atau bakar anda hidup hidup.

Penduduk Kg. Pala, Pulau Pinang menerima nasib yang malang. Rumah mereka menyembah bumi di hadapan mereka. Dasar Ketua Menteri Pendatang ke Pulau Pinang, tidak berhati perut.

Gerai dan warung rakyat miskin diroboh, Bertahun-tahun tempat mereka mencari rezki. Tiba-tiba Ketua Menteri Pendatang arah roboh. Dengar-dengar satu jeti Nelayan pun nak di roboh dan disuruh pindah. Heran Ketua Menteri Pendatang boleh menghalau dan menghukum penduduk tempatan. Komunis saja buat kerja begini!

Nah lihatlah saudara-saudaraku dari PAS. Perarakan Maulidur Rasul dibatalkan. Next year barangkali bukan lagi dibatal tetapi DIHARAMKAN. DAP Memang BACUL! Di mana maruah penduduk Pulau Pinang membiarkan Ketua Menteri Pendatang mencongak-congak waktu bila semua orang Melayu, Cina (BN) dan India meninggalkan Pulau Pinang, biar Ketua Menteri Pendatang jadi Raja Pulau Pinang!. Dasar Komunis.

Oii Ketua Menteri Pendatang. Gerai lain pasai tak roboh!. Sebab dia menerima ideologi Komunis kee?. Kita Nak lihat bila orang Penang; Melayu , Cina , India dan lain-lain, menghalau Ketua Menteri Pendatang ini balik negerinya. Orang Penang perlu Ketua Menteri dari Pulau Pinang BUKAN Ketua Menteri Pendatang!

Sudah terlalu parah dilayan penangist yang daif dan berpendapatan rendah, era Gerakan di Penang tidak pernah rakyat meraung dan tiada tangisan seisi rumah.Tidak pernah ketegangan kaum berlaku seteruk kini. Melayu, Cina dan India mempunyai semangat harmoni yang tinggi di Penang sebagai rakyat Malaysia yang cintakan negara ini. Kemasukkan Ketua Menteri Pendatang mengubah segalanya.

Rakyat Pulau Pinang perlu berjuang untuk mendapat Ketua Menteri Anak Pulau Pinang dan tolak Ketua Menteri Pendatang. Apa lagi bila dia bergelar "pemimpin yang tiada kelas, berat sebelah, diktator, Chauvinis dan bersikap komunis".Jangan tunggu dia sembelih rakyat Pulau Pinang, Pulau Mutiara.

3 comments:

Anak Lenggong said...

Yang paling dikesiankan adalah dimana perginya pak lobai yang konon nya pejuang islam..Sekarang sedikit demi sedikit tembelang politik mereka timbul setelah mereka menerima dan duduk sebantal dengan puak kapiaq ni..beberapa perkara telah dihalalkan oleh mereka:

1. Sikapiaq ni boleh hina islam - sebab tak mengenali islam tok ajis kata.
2. Sikapiaq kata perkataan allah boleh digunakan oleh mereka - semua main angguk kepala sahaja.
3. Sikapiaq memperbodohkan melayu pas dengan membaca ayat alquran diceramah pas...pak lobai pas turut bertakbir dan kata tengok baguis nya sikapiaq ni.
4. Sikapiaq memberi sedekah kepada islam didalam tok kong cina...takpe baguis la tu
5. Sikapiaq tidak membenarkan perarakan majlis sambutan maulidur rasul..melayu pas kata ..iye laa membazir...

Ini lah contoh perjuangan sebuah parti yang kononnya memperjuang islam..harap semungtal dan ketayap dikepala je..disebabkan tamakkan kuasa dan teringin sangat nak jadi pemimpin..melayu2 ini memejamkan mata dan teloq terus kecut...sekiranya keadaan ini dilakukan oleh puak umno maka bergegar-gegar lah jaguhan samseng pas melonggok ditepi jalan dan akan akan dijadikan modal didalam ceramah mereka...

Miak Bujat said...

KM nak heran apa... dia bukan org Penang pun... org Penang laa yg bodoh sebab pilih dia...

Pak Tam said...

Orang Penang masih belum sedar. Cina Penang pun tak ada teloq. Cina Melaka boleh ajar cina Penang.