Translate

Thursday, February 25, 2010

Muhyidin Sharpening His Knife: Muslihat syaitan.

 
Tak masuk akal mengatakan Muhyidin anti 1Malaysia dan sedang mengasah Pisau untuk menyerang Najib.
Bisikan Syaitan: "Hai kamu manusia, katakan kepada dunia dan rakyat Malaysia sekelian bahawa masa ini Muhyidin sedang mengasah pisaunya dan bakal menyerang Najib. Pisaunya kini semakin tajam, semakin berkilau dan sedang dahagakan darah Najib. Ha ha ha..Muhyidin kini mahu menyerang Najib kerana Muhyidin nak jadi PERDANA MENTERI"
MAKA para pengikut syaitanpun bekeliaranlah menaburkan fitnah ini ke seluruh dunia terutama di dunia cyber di ruang angkasa Malaysia dan media massa para syaitan.

Pada suatu hari, seorang pengikut syaitan, Laksamana Ketua Syaitan (LKS) bertemu seorang anak muda yang agak perkasa. Maka berkatalah LKS kepada Pemuda perkasa itu seperti yang dibisikkan syaitan di telinganya. Dengan yakin dan sabar pemuda perkasa itu  menjawab dengan satu soalan; "Hai kau LKS, Kalau Muhyidin jadi Perdana Menteri, bagaimana dengan BOSS mu?"

Maka tersipu-sipulah Laksamana Ketua Syaitan lalu bertanya pada dirinya soal yang sekian lama tertanam di benaknya "rupanya perkataan syaitan ini tumpul pula dari pisau yang tajam milik Muhyidin. Kenapa orang kata lidah lebih tajam dari pisau?".

Duduklah LKS ini di bawah sepohon pokok yang rendang. Kebingungan mengenangkan nasib anaknya di Pulau Gemala yang diserang kerana sikapnya yang seperti ahli Parti Komunis Malaya yang ganas. Tiba-tiba dia terpandang papan tanda tertulis "freedom tree". Lalu dia bingkas bangun dan menyampah; "Chiss! Syaitanpun sudah mula memperli aku...setannnnn. Why did they discredit my son...sh....t uuuhh damn"

Cerita imaginasi semata-mata tanpa mengena sapo-sapo! Kalo terkena sori..tak sengaja.
-noreen PJ.

5 comments:

Anonymous said...

I dengar sebelum melangkah meninggalkan "freedom tree" tuu lks terpijak tahi anjing..My God..anjingpun ada feedom melepasss di bawah "freedom tree"!!!

tebing tinggi said...

"Muhyidin should keep his knife sharp at all time"
Sebagai timbalan perdana menteri Muhyudin seharusnya sentiasa bersedia menhadapi segala kemungkinan pada setiap masa dan ketika.
Adalah sesuatu yang malang jika berlaku sebaliknya diketika keadaan memerlukan.
Pemimpin yang sentiasa bersedia menghadapi segala kemungkinan adalah satu kelebihan dan bukannya hanyut dengan segala macam kemungkinan.
Wallah wallam.

Datu Sulaiman said...

kalau tumpas pada PRU13 nanti..,bukankah kedua-duanya akan jadi 'bekas' atau 'mantan' saja...??

Senjaliza said...

Datu Sulaiman,
Saya tidak mahu mendahului ketentuan Illahi. dan saya tidak gemar dengan perkataan "KALAU" kerana perkataan itu membuat kita tidak melihat dan buta realiti.

Anak X-PKR said...

Sulaiman,
Kau pegilah ikut makan babi sama DAP. Otak biul. Atau kau ikut sama anwar gay al-juburi, satu kehidupan yg dilaknat. Langit PR yg runtuh sulaiman tak nampak. Bodoh punya sulaiman.