Translate

Sunday, February 21, 2010

Percayakah anda: Lim Guan Eng Musuh Lim Kit Siang?

"No wonder anak-beranak pelihara CIPUT BABI"

Jika anda Rakyat Malaysia percaya bahawa Lim Kit Siang adalah Musuh Lim Guan Eng maka ada bolehlah anda percaya bila Lim Kit Siang mengatakan bahawa UMNO musuh 1Malaysia. Rakyat Malaysia kini mula sedar bahawa PUTAR BELIT DAN PUTAR ALAM sedang bermaharajalela dalam amalan dan budaya politik anak-beranak ini.

Adakah patut Lim Kit Siang kata UMNO adalah musuh 1Malaysia. Otak komunis saja boleh fikir begini! Ini katanya:-
“It’s no exaggeration to say that the biggest enemies of Najib’s 1 Malaysia come from within Umno and Barisan National (BN) - LIM KIT SIANG”
Orang gila barangkali boleh terfikir perkataan begini dan percaya cakap manusa begini!

Ada lagikah pencacai-pencacai di luar sana yang sanggup menjadi perisai "manusia yang meruntuhkan perpaduan rakyat Malaysia yang telah kita bina dengan keringat darah ini?

Bila Rakyat Malaysia sedar?

3 comments:

tebing tinggi said...

Kebelakangan ini kelihatan begitu bebas mengatakan sesuatu walaupon pada penilian masyarakat umum ada kalanya kata- kata atau kenyatan itu berbentuk hasutan dan bolih mengelirukan. dalam masa yang sama setengah-setengah pehak dilihat tidak mendapat kebebesan yang sebegitu,mungkin belaku tiada kesaksaman dalam penguatkuasan undang-undang yang sedia ada atau takut untok melaksanakan peruntokan undang keatas individu tertentu.
Kenyatan L K Siang ,UMNO sebagai musoh satu malaysia dan musoh negara adalah sangat mengelirukan dan sangat-sangat berbahaya yang bolih menjurus kapada ketidaksetabilan masyarakat dan negara. Dengan tidak secara langsong L K Siang telah mengatakan yang orang Melayu & Bumiputra adalah musoh kapada satu Malaysia dan negara kerana ahli UMNO tediri dari orang Melayu & Bimiputra,jadi implikasinya masyarakat bukan Melayu & Bumiputra akan melihat Melayu & Bumiputra sebagai musoh negara.
Sekiranya idealoji ini diterima dan tertanam difikiran masyarakat bayangkanlah apa akibatnya.
Pekara sebagini tidak bolih dipandang sebagai lawak bodoh sahaja dengan mengatakan takan LGE memusihi LKS atau UMNO itu musoh negara ,fokus L K Siang adalah lebih jauh dan sangat berbahaya.
FIKIRKANLAH DENGAN KEMATANGAN AKAL.

Anak X-PKR said...

Rakyat Malaysia tahu dan faham bahawa Parti LK Siang adalah parti rascist. Pemimpin nya berkiblatkan dan berpaksikan kepercayaan anti cita-cita nasional.

Kita bina keharmonian dan perpaduan dengan semangat muhibbah dan tolerasi tepati DAP cuba sedaya upaya menghancurkan muhibbah dan toleransi ini kerana ketamakan politiknya. DAP mendapat sokongan luar. Siapa yg menafikannya!

Yang menyedihkan ialah ada phat yang konon dapat mengubah dan menaturalisasi fahaman DAP ini sehingga menghormati mereka dan mengikat siratulrahim yang kukuh. Barisan Alternatif menjadi saksi nyata ketebalan fahaman dan sikap oppurtunist mereka. PAS ditinggalkan dan seolah-olah PAS hanya PASRAH tanpa membuat pendirian meneguhkan odeolgi PAS. Akibatnya nanti PAS akan dikutuk penyokongnya sendiri. Hanya Pencacai yang tinggal berkokok tetapi fahamilah bahawa trend Rakyat kini ialah ingin mengembalukan kegemilangan HIDUP MUHIBBAH DAN TOLERASI untuk kesejahteraan seluruh rakyat Malaysia.

Saya tidak nampak bayang-bayang penyatuan dan kekukuhan perpaduan ini di halaman Pakatan Pembangkang.

Jika dibandingkan Anwar dengan Najibpun, Anwar jauh sekali menjadi pemimpin yang KREDIBLE untuk pola rakyat Malaysia yang majmuk ini. Kecondongannya menurut telujuk DAP kebih ketara dengan jelas. Anwar untuk jadi PM amat sukar.

DAP sudah terlanjur jauh dengan fahaman rascistnya. DAP bersikap neo-komunis yang harus ditolak oleh semua samada Melayu, Cina, Indai dan peribumu. Kecenderungan DAP nyata hanya berkonfrantasi.

Anonymous said...

Rakyat dah bijak. Undi PAS undi DAP. PAS menang, PAS menjadi boneka kepada DAP. PAS menang, PAS akan membangun bersama DAP. PAS menang, kaki bontot akan jadi PM. PAS menang, banyak bini di dahulukan, duit rasuah balak di gandakan. PAS tidak akan menjadi tunjang pemerintahan negara. PAS tidak akan dapat melaksanakan Islam asas pentabiran negara. PAS tunduk kepada DAP.