Translate

Saturday, August 29, 2009

RACIST: PAK CIK LIM JENGOK-JENGOK JUGA AKHBAR TU

The cow-head sacrilege an ominous warning that Najib’s first National Day celebration as Prime Minister will go down as a Black National Day if the genii of racism and religious chicanery are allowed to get out of the bottle - Lim Kit Siang.

Beginilah perangai Pakcik Lim ni. Bila dia nampak kepala lembu terus dia attack puterajaya dan Najib. Tapi bila dia nampak kepala babi dia tiam-tiam. Tak mau cakap apapun. Terkunci mulutnya dengan kunci mangga made in Italy. Berat sangat mulutnya memberi nasihat supaya orang lain juga dihormati. Kepala Pakcik Lim ini ada banyak skrew brandnya "Double Standard" made in China.

Pakcik Lim, jenguklah akhbar-akhbar buatan Pakcik Lim yang bertaburan diseluruh negara. Lihat kandungannya. Saban waktu padat, sarat dan tersusun semboyan "perkauman". Common Pakcik Lim ini lagi bahaya. Jengoklah dan jengoklah sebelum melihat kepala Lembu. Fahamkah Pakcik Lim apa itu Lembu Di Cucuk Hidung. Macam kiasu lah... Itulah lembu tu. Orang kampung bilang Abdul Khalid Ibrahim macam lembu dicucuk hidung atau kiasu. Kesian orang kampung,..lama-lama kena halau dari kampung halaman mereka dan kena suruh tinggal di hutan.

Jauh menyimpang kepala Pakcik Lim ini bila dia dengan segera dan menggunakan bahasa bebunga indah dan kaitkan kepala lembu ini dengan Kemerdekaan Negara. Agaknya Pakcik Lim ini tak berbangga dengan Kemerdekaan Negara ini. Kalo begitu Pakcik Lim bolehlah bercuti ke luarnegara 31 Ogos nanti?

Apa yang dia gagal lihat ialah protes penduduk di seksyen 23 , Shah Alam itu sudah lama disuarakan namun masuk telinga kiri dan keluar telinga kanan. Protes itu tidak disertai PM atau TPM seperti protes-protes dan demonstrasi Pakatan Rakyat yangberselindung disebalik NGO.

Protes Kepala Lembu itu dilakukan oleh penduduk yang merasakan bahawa rintihan mereka tidak didengar oleh pemerintah. Seolah-olah pemerintah pekak dan memaksakan program yang mereka bantah. Salah siapa ini?. Adalah salah Najib atau Salah Muyihiddin Yasin? atau ini salah Negara ini kerana merdeka!?.

Negara ini tetap merayakan Hari Kebangsaannya pada 31 Ogos nanti walaupun berjuta kepala lembu bergolek di hadapan Pejabat Menteri Besar Selangor. Ini Salah Kerajaan Negeri Selangor yang memekakkan telinga mereka dan menafikan pendekatan berunding dan musyawarah dengan penduduk. janganlah bersikap seperi kerajaan Israel yang memaksa rakyat Palestine menerima apa yang Israel mahu!

31 Ogos tetap hari Merdeka dan Pakcik Lim jangan mempersenda Hari Kemerdekaan kami. MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA!.

3 comments:

YANG GAMBI said...

Salam SL,

Komunis bukan lagi ingin menjajah dengan mengangkat senjata, meraka sudah pandai memainkan peranan menyerap idealogi komunisnya melalui ulama-ulama, cerdik pandai Melayu, generasi muda serta disogok dengan kebendaan untuk memecahkan umat Melayu.....

Bila ini berjaya, mereka akan menguasainya macam yang ada dalam pakatan sekarang. PAS & Melayu PKR tunduk membisu macam lembu kena cucuk hidung bila disogok dengan kuasa dan kekayaan, Islam kemana, bangsa pun entah kemana....

YANG GAMBI said...

Salam Merdeka,

Semoga Allah melindungi tanah air kita dari pengkhianat bangsa dan agama.

Merdeka ! Merdeka ! Merdeka !

Kuda Perang said...

KOMUNIS TOLAK ISLAM, BUKAN SAHAJA TOLAK ISLAM TETAPI TIDAK MEMBERI MUKA LANGSUNG KEPADA ISLAM...

BEGITU JUGA PIHAK2 YANG ADA DI MALAYSIA INI, TOLAK ISLAM DAN TAK BERI MUKA KEPADA ISLAM...

SERUPA DENGAN KOMUNIS...!!!