Translate

Wednesday, February 17, 2010

ACUAN KITA: Bila Tuntutan Keadilan dan Pembelaan Maruah Melalui process Keadilan di Persenda.

 
Takkan Pisang berbuah mempelam. Siapa yang mahu budaya gay, lesbian, pelacuran, murtad, Atheis, free thinker menular di negara kita?
Bila Negara yang memberikan kebebasan terhadap Gay, Lesbian, pondan, pelacuran, perkhawinan sejenis, murtad, tanpa agama,. Athies, free thinker dan pelbagai lagi hubungan sexual dan kepercayaan yang tidak terbatas dan di luar imaginasi kita, ramailah yang menyalak seperti anjing dengan bangga kerana KUASA ASING, NEGARA ASING DAN PENJAJAJAH konon membantu, menyokong, mendokong dan simpati terhadap kita!. Konon akan menjadi pembela nasib  rakyat Malaysia. WTF.

Mereka yang tertumpah bangganya di lantai yang menjijikan dan meloyakan dengan camputangan ASING ini melihat bahawa bahawa 27 juta rakyat Malaysia kini bergantung harap dengan SATU LUBANG yakni lubang jubur Saiful Bukhari Azlan. Kenyataan "satu lubang ini" satu penghinaan kepada seluruh rakyat Malaysia yang cintakan Negara ini. BUKANKAH mereka  dan"species" seperti ini lebih rela undang-undang dan keadilan kita, acuan kita, DIPERKOSA KUASA ASING?
Mahukah kita jika asing meragut hijab rakyat kita seperti yang diperlaku  oleh kuasa Asing ini?

Memanglah mudah bagi orang yang yang hina mindanya, hina otaknya untuk melahirkan idea yang hina. Begitu juga otak putar alam, dan putar belit, terlalu mudah untuk melahirkan idea yang putar alam dan putar belit. Otak yang dipenuhi dengan unsur-unsur penjajahan pastinya mudah menerima “otak dan idea penjajah”. Takkan ada pokok pisang yang berbuah mempelam!

Apakah rakyat Malaysia perlu di adili ORANG ASING DAN KUASA ASING?. Kuasa asingkah yang transparent? Kuasa asingkah yang meletakkan nasi di atas piring kita? Atau BUKANKAH kuasa asing yang cuba mengekspot fahaman setan dan Iblis dalam minda dan pemikiran rakyat kita dengan harapan dan muslihat agar para setan dan iblis terus berpelisiran bermaharajalela dalam Negara kita?. Benarkah KUASA ASING yang menentukan kemerdekaan kita yang luhur?

Persetankan 50 MP Australia yang menyokong gay, lesbian, murtad, Atheis dan budaya kuning. Kita tidak perlu budaya itu semua, malah kita benci element itu. 
TAKBIR!

No comments: