Translate

Saturday, February 20, 2010

TGHH DAH KATA JANGAN!

 
Pengimpot KY Jelly yang tegar.
 
TGHH Dah kata jangan impot. Barang impot ini banyak yang haram!

Kita telah menyaksikan keruntuhan idea Kerajaan Perpaduan untuk menyatukan ummah. Satu keruntuhan yang mendadak dan amat trajis. Ianya dibunuh dengan pantas dan zalim. Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail pada awalnya amat menyetujui idea Kerajaan Perpaduan. Tak Payah sembunyi lagi. DAP tidak akan menerimanya lalu setangkas kilat LKS mengampu dan melutut di hadapan DSAI.

"Ya our god father, DSAI, selamatklanlah DAP..you're our savior, we've no de Facto leader in this whole world other then you, you're the one, the only one, none! believe me, none but you. LKY is just our financier. He is our god damned money tree! and you're our foundation. I promise you DSAI, we will sink and swim with you forever and ever. Well, you don't have to believe me..BUT believe me NOW, will you pls". Demikian barangkali pijik rayunya.

Sekembalinya TGHH dari luar negeri maka dia seperti dikurung, dipagari dan dikelilingi agar tidak terlepas. Berdarah hati Malaysia walaupun segelintir terbahak-bahak kerana muslihatnya berjaya.

Maka dibisikanlah dengan rayuan maha kencana, seperti bisikan sang puteri yang telah lama merindu. Mendayu dayu ditelinga TGHH bahawa Mursyidur Am PAS mengamuk mengenai idea Kerajaan Perpaduan dan telah memasang tali gantung di leher Ustaz Nasaruddin Md Isa yang tidak berdosa.

Maka dalam keadaan yang tersepit TGHHpun memulakanlah bacaan talqin kepada Kerajaan Perpaduan, ideanya sendiri. Masih ramai yang tak faham cadangan TGHH masa itu tetapi terpasa dikuburkan tanpa bedah siasat.

What Now?.. TGHH tak sanggup melihat rakyatnya lemas di Pantai Rusila. Satu hikmah dan "blessing in disguise". Sama seperti TGHH tidak mahu rakyat negara ini lemas dengan "barang impot" yang menjijikkan dan meloyakan.

DSAI pula sudah tersepit ditengah-tengah pembelanya yang pernah menggelarnya "pengamal sek luar tabii yang teruk". Pakar asing yang diimpotnya dan sokongan asing yang dilobinya lebih kelihatan menjadi gelombang yang membadainya sendiri. Tangguh-tangguh dan tangguh lagi hanya kelihatan sebagai melengkapkan tekanan kepada DSAI untuk bakal dicucuk hidungnya.

Bukankah TGHH sudah kata jangan?

RELATED:
-Shocking Truth about Anwar Ibrahim's Australian Partner

1 comment:

tataseigh said...

this contact forminvestigate this site SourceExtra resources Check This Outgo to the website