Translate

Tuesday, February 16, 2010

Anwar Pilih yang "tidak goyang, tetapi kuat dan bersih".

 
"Anwar sudah mula kipas punggung LGE" bila menegaskan PRU 13 nanti dia akan pilih mereka yang tidak goyang, kuat dan bersih"

DSAI ke luar negeri meminta sokongan moral sekutunya agar membantunya memulihkan semangatnya yang hilang merayau-rayau kerana terpilih Saiful Bukhari Azlan yang "tidak goyang dan bersih". Saiful tetap dengan pendirian teguhnya mempertahankan yang dia disudu dan di sodomi DSAI sehingga pihak peguambela kes sodomi II gerun untuk cross examine Saiful.

Turki dan Amerika yang berada nun jauh pula pandai-pandai cakap "kebebasan , human right dan hak" dicabuli. Mana mereka tahu hak Saiful juga dicabuli, pempertahakan kehormatan dan haknya! Kalo CIA mereka ada mengekori Saiful barangkali "gue bole caya", Ternyata, yang mengekori Saiful secara lilimunan ialah "Mokhtar".

Di Australia dan USA perbuatan sodomi dan homosexual diberi cop "Ditanggung Halal". Turkey negara sekular yang menjamin kebebasan memilih pasangan. Di Britain lelaki boleh khaiwn lelaki, dan khawin lesbian dihalalkan.

Meminta negara-negara yang disebutkan itu untuk menyokong supaya ditolak dakwaan ke atas kes sodomi II bermakna pihak yang meminta sokongan itu sekalugus meminta mohor dicap ke atas sodomi, homosexuality, lesbian dan sewaktu dengannya diberi cop halal di Malaysia.

Nak minta TGNA istyiharkan perbuatan sodomi, homo dan lesbian itu celako dan tak masuk syurga. Takkan minta yang benar di sisi Allah azawajallah tak boleh. Sayapun sympathizer PAS juga.

Related:
-Anwar akui salah pilih beberapa calon PKR

2 comments:

Anak X-PKR said...

Pihak yang menyokong 50 MP Australia itu menyokong Anwar adalah yang benar benar SESAT. Australia menghalalkan sodomi, homosexual, pelacuran dan lesbian. Amerila lagi dasyat. Semua dihalalkan. Homo, Lesbian, sodomi, pelacuran.

Negara ini bukan contoh yg baik mengenai HUKUM ALLAH. Sesat menyokong MP australia itu. sesat juga menyokong Hillary Clinton.

Mordecai Kucai said...

Bersih apa? Bersihkan diri masuk toilet kemudian pakai towel.

Mesti lah nak yang bersih....

Syaitan pun cari orang yang bersih juga... orang kotor dah jadi kawan tak perlu di ganggu lagi.

Kesimpulannya, benda baik dan yang elok elok ni bukan orang baik saja cari. Orang tak baik pun cari...