Translate

Monday, March 8, 2010

10 Tanda -Tanda Kiamatnya Politik "Penggemar Sex Luar Tabii Yang Teruk"-PRO-SLUT.(edited)

 
Api yang membakar Jambatan itu bisa menjadi Nerhaka Jahanam dalam sekelip mata. memang Dr. Jeffrey insan yang VVUP-Very very unpredictable. Jangan Hairan Jika Jeffrey meninggalkan PKR dan masuk PBS, SAPP atau DAP sebelum PRU13.

Sudah banyak pertanda tentang akan Kiamatnya "Politik Penggemar Sex luat Tabii-PRO-SLUT yang teruk". Karpal Singh memberikan gelaran ini. Abang Mat atau Mat Sabu memberikan gelaran "AL Juburi" dan ditokoh tambah dengan wal-Liwati oleh kebanyakan.

Sudah terlalu banyak tanda-tanda kiamat Politik PRO-SLUT yang kita lihat. Semakin hari semakin bertambah dan bertambah. Antaranya:-
  1. Tahun lalu, Dr. Jeffrey Kitingan telah membakar jambatan dengan PKR tetapi DSAI mngekalkannya dengan habuan "jawatan glamour" akibatnya PKR Sabah berantakan sesama sendiri. Penganut-penganut Jeffrey yang sebahagianya Mantan Calon-calon PKR dalam PRU 12 menaja PCS-Parti Cinta Sabah, DSAI tak nampak, JK Desiplin PR tak hirau. Dalam semua PKR di Malaysia, PKR Sabahlah yang "self destruct". Tapi di sinilah laungan ke Puterjaya berkumandang. Tapi hasilnya kosong. Kerusinya kosong sampai bila-bila. Jeffrey menyedari semua ini. Ada pihak yang mengsyaki dan mengatakan DSAI hanya akan meninggalkan Jeffrey apabila dia menyedari Jeffrey sudah "bankrupt" dan telah menghabiskan wang ringgitnya. Flip flop, sekelip mata Jeffrey, sebagai insan yang "unpredictable" akan mengubah haluannya dalam sesaat, PRO-SLUT pasti terngadah bila tersepak tunggul.
  2.  DSAI semakin menafikan bahawa Agama, Bangsa dan tanahair sebagai teras perjuangannya. Bermakna DSAI Murtad perjuangan asalnya. Kerana itulah GHLS-Gay, Homosexual, Lesbian dan Sodomi dari Australia menyokong perjuangannya. Kata mereka "who care if he did it, he is still going against the rotten Malaysia government". Mana maruah pemimpin kita yang mebiarkan orang asing menginjak-injak kedaulatan dan maruah negara?
  3. Program mengganas di jalanraya bermula dengan Hindraf, Besih, ISA dan sewaktu dengannya hanyalah sekadar memenuhi nafsu serakah politik. Golongan muda yang menyertainya kena tipu kerana nawaitu PRO-SLUT dan DAP hanyalah "merampas kuasa ke Puterajaya".  Tiada program dan planning yang jelas untuk negara dan golongan muda dan belian yang kelihatan dalam Pakatan Pembangkan. Program dam matlamat mereka hanya satu "Menawan Puterajaya". Inipun kelihatan hanya mimpi ngeri. Namun akhirnya Perak yang jatuh. PAS di barisan hadapan hanya dijadikan perisai sehingga riak , angkuh, menunjuk-numjuk  sembayahyang hajat di jalanraya dan sedangkan hasilnya  hanya melindungi niat "buaya di sebalik batu".- Semuanya digagalan oleh Allah SWT.
  4. Sodomi II.. Tangguh X 29. Tapi dijaja di jalan raya dan ceruk rantau berjuta kali. Keadilan  Mahkamah Malaysia di belakangkan "kuku besi ditegakkan". Kegagalan demi kegagalan mencemari mahkamah Malaysia pertanda besar kiamatnya Politik PRO-SLUT. Gagal mengnepikan hakim, gagal mendapatkan dokument pendakwaan (kerana akan melelongnya di jalanraya), takut menggeletar menghadapi Saiful yang telah bersumpah laknat atas prinsipnya mempertahankan dakwaanya bersakikan Allah SWT. PRO-SLUT, kecut.
  5. Campur tangan asing. Dia kata "sapa jemput mereka?". Tetapi dalam masa yang sama menjelajah dunia melobi sokongan dari tuduhan perbuatan mungkarnya dalam negeri. Paling anehnya dia takut menghadapi kesnya di mahkamah. Putar belit pula berleluas. Kalo kena penjara kerajaan mudah jatuhlah!, tak mungkin terpenjaralah, sedia ke Sungai Bulohlah! bercamput aduk. Fahamlah kita bahawa "Kemurtadan politik" PRO-SLUT menyebabkan dia sudah tiada pendirian.
  6. Lawmakes meninggalkan perahu PKR yang karam. Kata bini PRO-SLUT "Don't panic, we are not sinking". Teringat SL Kisah pelayaran Nabi Noh. Rakyat kata, terutama golongan belia yang menjadi penilai yang bijak "kami tidak mahu bersama golongan  Nabi Luth." Idelogi politik PAS pula di sapu dibawah Carpet. "Takut berlanggar dengan mentera syaitan"
  7. Termakan mentera DAP yang berbisa menyebabkan PRO-SLUT diserang penyakit yang tidak boleh diubati "Penyakit angguk-angguk". Semakin hari semakin asyik, semakin lesu dan semakin angguk. Sanggup dan tergamak mengorbankan pemimpin-pemimpin dan rakan-rakan yang pernah menaikkan namanya semata-mata kerana kemaruk mengejar impian PO-SLUT yang dibisikan setan yang membawa mentera. Konon menawan Puterjaya, Alahai! sampai bongkok tiga...
  8. Melanggar hukum Islam. "Kalimah Allah yang disalahgunakan" bagi menyesat ummah di pertahankan dan disokong untuk bebas diamalkan biarpun akan menyesatkan ummah dan genarasi muda. Semua tahu, ini hanya sebagai  muslihat meraih undi dan sokongan. Bukan Murtad politik kah ini?
  9. Mahkamah memutuskan bahawa pemecatan DSAI sebagai TPM 11 tahun yang lalu adalah SAH. Kena pecatpun tidak menerima ketentuan Illahi. Bila murtad politik, ketentuan Illahi sudah dilupakan. Apakah ini menerangkan jalan-jalan ke Sungai Buloh semakin terang? Aatau semakin berkokoklah dengan ekor bergelumang tahi.
  10. Sanggup memberi keutamaa kepada pementera dari para ulama untuk menjadi ketua. Sudah kyusuk dengan amalan syirik yang menggunakan mentera. Akibatnya Si Komunis dan si langkah mayat ku dulu yang meyerunya bertobat sering didoakan Penganut yang tidak teguh imannya seperti PRO-SLUT.(sikafir menyeru PRO-SLUT bertobat)!. "Salahkah TGHH menjadi Ketua Pembangkang di Parliment?".
RELATED:
-Mentera LKS: DSAI- "I, I Sir"
-Kenyataan LKS: Ada Buaya Di Sebalik Batu
-Pengampu: Sampai Bila Ideologi Politik PAS Disorokkan?
-Anwar's Sacking From Cabinet Posts In 1998 Is Valid, Federal Court Rules

    No comments: