Translate

Thursday, March 11, 2010

Cabaran: Anwar VS Zulkifli, Satu Lawan Satu Di MP P.18-Kulim Bandar Baharu-(edited)

Zulkifli berkorban untuk Anwar dan Keluarganya.  Zulkifli dikorbankan Anwar dan keluarganya.

DSAI dan Zulkifli Noordin pernah berjuang bersama-sama menentang Sodomi I. Kemudian mereka bersama-sama berjuang dalam PKR. Kedua-duanya adalah ahli parlimen.

Anwar dipecat dari UMNO kerana "liwat". Zulkifli dipecat dari PKR kerana mempertahakna pendiriannya berhubung isu Kalimah Allah dan perbuatan yang mengancam dan mencabuli kesucian Islam.


Keterangan yang DSAI meliwat seperti dibawah ini:-
However, the judges noted “We find evidence to confirm that the appellants were involved in homosexual activities and we are more inclined to believe that the alleged incident at Tivoli Villa did happen.”Read more
Keterangan yang Zulkifli mempertahankan pendiriannya mengenai hukum-hakam Islam seperti berikut:- 
Bukan saya yang meninggalkan PKR. Sebaliknya saya dipecat walaupun sehingga saat terakhir saya masih lagi berpegang kepada prinsip supaya saya diberi peluang membela diri dihadapan panel Lembaga Disiplin yang beragama Islam kerana isunya membabitkan kalimah ALLAH. Tetapi DSWA enggan memberikan saya peluang membela diri berdasarkan prinsip keadilan sejagat dan hak asasi kemanusiaan yang kononnya diperjuangkan oleh PKR.-Selanjutnya
Bagi SL, Anwar dipecat dari UMNO kerana masalah moral dan keruntuhan akhlak. Sedangkan Zulkifli dipecat dari PKR kerana membela agama Islam dan mempertahankan moral dan maruah.

Ramai pihak yang menyokong DSAI kerana bermotifkan politik semata-mata. Ramai yang menentang Zulkifli juga kerana bermotifkan politik semata-mata. Ramai yang menyokong Zulkifli kerana ketegasannya mempertahankan pendiriannya dan pegangannya ke atas Agama Islam. Ramai yang menentang DSAI kerana dia kelihatan menjaja dan memperdagangkan Islam.
Cubaan mereka untuk menutup kebenaran yang terbongkar sangatlah mengaibkan. Apakah ini yang dikatakan kerajaan yang telus dan ikhlas. Ternyata slogan mencontohi Khalifah 'Umar Abdul Aziz adalah retorik politik murahan yang kosong dan mengelirukan. Dan yang paling malang, ada segelintir dikalangan kita yang terpedaya dengan mainan politik silap mata yang menjijikkan ini; dan turut bersekongkol untuk menjahanamkan agama dan bangsa sendiri! [Selanjutnya di sini]

Perjuangan demi bangsa, Agama dan negara sedang mekar dalam pendirian Zulkifli. Manakala bagi DSAI semua itu sudah berkubur dan ditalqinkan. Anwar gemar membawa pengaruh asing bagi mencampuri hal-ehwal negara. Manakala Zulkifli tidak lansung berkompromi dengan campurtangan asing.

Now, ramai yang mendesak YB Zulkifli untuk mengosongkan kerusi P.18-Kulim Bandar Baharu. Andainya Anwar Ibrahim VS Zulkifli Noordin berhentap di P.18-Kulim Bandar Baharu,  Satu lawan satu, mahukah Zulkifli mengosongkan kerusi itu? Mahukan Anwar mencabar Zulkifli di situ?

Ada yang mencabar? atau ada yang menyahut cabaran? SL rasa YB Zul bersedia menentang Anwar di Kulim Bandar Baharu.  Satu lawan Satu.

2 comments:

Anak X-PKR said...

ha ha ha ha. Tentu Si Nuwar akan kecut TELOQ sebab Zul akan bongkar segala nanah dan kahak si Nuwar yang busuk lagi menjijikan macam SHIT!

Pasti seluruh Malaysia akan mendengar dan menilai. Kalu Nuwar berani dan anak jantan bukan gay..cubalah, SATU LAWAN SATU.

AKO TAHU said...

Salam Sl,
Sat lagi perbandingan yang perlu diketahui:

Yb. Zulkifli adalah seorang lelaki, NuWar seoatang Gay!

NuWar pembohong..916 dan I have the number. Zulkifli dibohongi keluarga Nuwar!