Translate

Monday, March 8, 2010

Pro-Slut-"Pengamal @ Penggemar Sek Luar tabii yang teruk"-Memperalat

 
 Bukankah mereka ini adalah professional dan alat DSAI untuk menutupi aibnya. Kenapa Sodomi II tertangguh-tangguh?
Apakah tanpa DSAI, LGE ini dapat menjalin Siratulrahim dengan TGHH atau PAS?
Adakah jaminan bahawa Yusof Qardawi tidak diperalat DSAI bagi menutup aibnya?
Ada orang kata saya ada kepentingan (dengan CD itu), (tapi) saya rasa tidak tergugat (dengan pertuduhan itu) kerana tidak ada kes, (dan) laporan doktor menyebelahi kita," katanya. Dalam ceramahnya juga, Anwar juga mengulas mengenai ujian yang dihadapi oleh negeri yang dikuasai oleh Pakatan Rakyat dengan mengambil iktibar daripada perjuangan Rasulullah SAW.
Seakan DSAI menafikan dia tiada kepentingan dengan CD itu, CD mengenai penyataan Yusof Qardawi yang direkayasanya bagi menutupi aibnya yang sedang dibicarakan di Makhamah Malaysia tetapi tidak berani  menghadapainya "sebagai seorang laki-laki". Dia asyik tangguh-tangguh. Dia cuma berani di jalanraya, di pentas-pentas umum tetapi BUKAN di gelanggang yang sah dan benar iaitu di mahkamah. Pengecuttt?

SL tidak percaya bahawa Professor Yusof Qardawi akan mengeluarkan apa-apa Fatwa  terkini Mengenai Sodomi II kerana dia sedar bahawa kes itu berada di tangan Mahkamah Malaysia. Bagaimanapun, pihak yang desperate, desperado, terdesak, tersepit, terhimpit, sesak nafas, tertimbus, meroyan dan sewaktu dengannya akan mempergunakan segala ruang dan peluang meskipun pada jalan yang salah dan tidak beretika dan tidak berhemah untuk menutupi aib dan salahnya di mata umum. Kenapa takut, gelabah dan gentar menghadapi mahkamah?. Common face the music!

Golongan muda pasti ingat semasa DSAI dalam UMNO dengan "Team Wawasan"-TW. Dalam TW ada Najib, ada Muhyiddin dan beberapa pemimpin lagi yang groom DSAI untuk lawan Tun M. TW adalah alat yang direkabentuk DSAI untuk menjatuhkan Tun Gapar Baba-TGB (Allahyarham). Maka jatuhlah TGB. Pemuda UMNO yang diketuai Zahid Hamidi (dulu) diperalat DSAI untuk membongkar aib UMNO dan melawan dan menawan Tun Mahathir supaya DSAI dapat jadi PM. Namun gagal. Allah belum merastuinya.

Yong Teck Lee dan SAPP diperalat DSAI untuk lawan BN Sabah. Mesyuarat demi mesyuarat dibuat YTL dengan DSAI di dalam dan luar negara. Akhirnya SAPP (Sabah Progressive Parti) keluar BN dan YTL tergamak menafikan kemahuan supreme councilnya yang berat hati meninggalkan BN. Berjaya lagi DSAI memperalat.

Jeffrey sebenarnya sudah menyatakan ketidak sanggupannya diperalat oleh pemimpin Kuala Lumpur untuk politik mereka. Semua tahu pemimpin yang Dr. J maksudkan ialah DSAI. Namun DSAI dengan skil dan kepakarannya dapat terus memperalat Dr. J dengan menggunakan pangkat glamour yang tidak termaktub dalam partinya, PKR. Di samping itu Dr. J dapat pula melupakan jambatan yang dibakarnya. Persoalan kini ialah samada Dr. J akan kekal dalam PKR sehingga PRU 13?

Dalam kancah pergolakan politik tanahair, PAS dilihat berjaya diperalat DSAI untuk kemahuan politiknya. SL juga tidak percaya bahawa PAS akan dapat meningkatkan syiar Islam bersama DAP dan PKR dalam Pakatan Pembangkang. kelihatan jauh sekali. DAP telah mendesak DSAI supaya menguburkan Kerajaan Perpaduan kerana ketakutan perpaduan ummah. Mustahil DAP merestui Kerajaan Islam dan Sistem pentadbiran Islam dalam Pakatan Pembangkang. Dan janganlah bermimpi bahawa PAS akan dapat mengislamkan DAP atau dapat meletakkan Islam ditempat yang lebih tinggi.!

Penjelajahan DSAI ke luar negara juga dapat memperalat kuasa asing menyokongnya. Jika DSAI kata "siapa jemput mereka? shit! semua tahu, janganlah cuba memutar belit dan menggulung lidah macam biawak!

Now, Saudara saudari golongan muda: Konon Yusof Qardawi mendokong dan menyokong DSAI dalam kes Sodomi II dan seolah-olah menentang kerajaan Malaysia  dan menentang Mahkamah  Malaysia yang membicarakan Sodomi II! Be smart. Mereka yang mendokong kes Sodomi II ialah LHGS (Lesbian Homosexual, Gay dan Sodomi) rights Australia yang menjadi instrument Zaionist dan memperkuda 50 MP Australia. SL tidak percaya bahawa Yusof Qardawi sealiran dengan 50 MP Australia atau  instrument Zionist ini dalam isu Sodomi II.

TGHH pernah diberitahu oleh Yusof Qardawi supaya HATI-HATI DENGAN ANWAR IBRAHIM Adakah jaminan bahawa Yusof Qardawi tidak diperalat DSAI bagi menutup aibnya?

Golongan muda semakin perlu untuk menjadi pemerhati yang bijak mengenai isu-isu ini.

NOTE:
"Pro-Slut" adalah sengkatan dari kenyataan Karpal Singh -"Pengamal @ Penggemar Sek Luar tabii yang teruk"

3 comments:

eXception said...

hakikatnya, Anwar bukanlah jantan sejati...

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

Mordecai Kucai said...

Inilah jaringan Zionis Yahudi bertujuan menjadikan Anwar PM boneka seumpama Iraq dan Afghanistan.

Mereka cuba menghancurkan satu satunya negara Islam yang paling stabil dari segala segi.

Semua negara negara Islam yang lain berada dalam keadaan tidak stabil masing masing dengan masalah tertentu termasuk Turki.

Selamatkan negara bertuah ini. Jauhkan dari Anwar petualang lidah bercabang.

JAUHI ANWAR IBRAHIM ANJING ZIONIS

Anonymous said...

liza,

tulis surat kat qardawi suruh dia jadi hakim di malaysia.

anwar mmg tgh terdesak, dia akan buat apa saja utk beri political mileage pada dia.

sepatutnya kita sudah faham dengan strategi lapuk dia ni.

blogger2 patut boileh hantar email pada qardawi ni. dan explain apa yg patut.

joe