Translate

Wednesday, March 10, 2010

MENGAMPU-SIAPA KALO BUKAN KEMARUK POLITIK?


Sebenarnya Zulkifli dipecat kerana budaya mengampu PIHAK lain. Now PAS mengidap penyakit mengapu itu dengan teruk. 
Hakikatnya, Zulkifli Noordin dipecat kerana pendiriannya terhadap Kalimah Allah dan pengangan terhadap hukum-hukum Islam yang dicabuli pihak tertentu. Bertolak dari Isu Kandang Babi di Sepang, Beer di Shah Alam sehinggalah ke Kalimah Allah, YB Zul mempunyai justifikasi yang cukup kukuh untuk bertegas dan berdiri di atas prinsip yang dipercayainya. Zul BUKAN PENGAMPU dan tidak berjuang untuk "please" pihak atau rakan lain.

Zul dipecat bukan kerana jenayah, bukan kerana korup, bukan kerana skandal, bukan kerana perbuatan sodomi. Siapa yang boleh menafikan bahawa  Zul juga tidak jadi munafiq kerana kemaruk politik. ZUL DIPECAT ATAS PRINSIP YANG DITEGAKKANNYA. BUKAN juga kerana berubah KIBLAT!. Cermin diri dulu.

IF ZUL JOIN UMNO, SO WHAT? MIND YOUR OWN DAMN BUSINESS!



http://peguampas.blogspot.com/   
Sebagai salah seorang pemimpin PAS Pusat saya tidak boleh menerima apa-apa alasan/ justifikasi sekiranya PAS bersedia menerima semula Y.B Zulkifli Nordin sebagai ahli PAS. Kecualilah PAS ingin diporakperandakan seperti mana Zulkifli berjaya memporak perandakan PKR sebelum ini.

Zulkifli adalah liabliti bukan aset kepada PAS dan juga mungkin kepada mana-mana parti politik. Tidak tahulah kalau Umno anggap beliau sebagai aset. Saya percaya bagi UMNO Zulkifli hanya berguna selagi beliau berada di PKR atau Pakatan Rakyat kerana bodohlah jika Umno tidak suka pemimpin Pakatan sendiri ingin hancurkan Pakatan !!! Ringkasnya Zulkifli hanya berguna kepada Umno selagi Umno boleh gunakan atau salahgunakan beliau. [Selanjutnya di sini]

RELATED:
-Pakatan Rakyat Malaysia self-destruct...

3 comments:

Anak X-PKR said...

Tabik SL,

Bila pula orang PAS mula sembahyang di TOPEKONG? Sombongnya orang PAS!

Anonymous said...

KENYATAAN LUPA DARATAN...ikuti:-

Jadi jika sekarang beliau ingin berhajat masuk balik kepada PAS , kita ingin mengatakan : Maaf Zul we know who you are and sorry we are not impressed at all with your behaviour and conduct. We believe you should resign as MP and just sit at home and do nothing. Many believe that you are menace to any political party in this country. If you still have dignity please resign within 24 hours from the date hereof !!!

Mohamed Hanipa Maidin,
AJK PAS Pusat.

Suri Rumah said...

Fatwa TIAN CHUA Sudah diterima PAS. Fatwa itu berbunyi-maksudnya:- "PAS boleh menggunakan isu Negara Islam dan isu HUDUD untuk kempen politik supaya ramai orang Melayu dan Islam undi Pakatan Pembangkang. Ingat setakat itu sahaja. Jangan sama sekali gagasan itu direalisasikan. Jangan sama sekali!" Risau pula "over my ded body" atau PAS kena gigit telinga!