Translate

Friday, March 12, 2010

Najib kata Sasar ekonomi tumbuh lebih 6%, Anwar kata ekonomi Malaysia ranap.

Najib Tun Razak bersalaman dengan ahli Dewan Perniagaan dan Perindustrian Cina Malaysia pada majlis makan malam anjuran dewan perniagaan itu sempena Tahun Baru Cina di Pusat Konvensyen Kuala Lumpur, semalam.

KENYATAAN YAB. DATO SERI NAJIB TUN RAZAK
KUALA LUMPUR 10 Mac – Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, beliau masih belum berpuas hati dengan pencapaian 4.5 peratus pertumbuhan ekonomi negara yang dicapai pada suku terakhir tahun lalu. Perdana Menteri berkata, beliau hanya akan berasa gembira jika angka pertumbuhan ekonomi mencecah angka enam peratus atau lebih, yang menjadi sasaran pada tahun ini. [Paparan penuh di sini]
 KENYATAAN ANWAR BIN IBRAHIM
Anggaran terbaru yang dikeluarkan oleh IMF pada Oktober 2009 menunjukkan bagi tahun 2010, Malaysia dijangkakan akan tumbuh pada kadar yang paling lembap berbanding kumpulan negara-negara tadi (Korea Selatan, Singapura, Taiwan, Indonesia, Thailand, Filipina, malahan juga Vietnam.)."Walaupun ekonomi dunia dijangka akan mula pulih. Vietnam dijangka akan tumbuh pada kadar 2 kali ganda lebih baik dari Malaysia dan negara-negara lain akan berkembang pada kadar yang secara puratanya 50 peratus lebih pesat dari Malaysia," Anwar bin Ibrahim.  [Paparan penuh muslihat di sini]

Anda, terutama generasi muda yang celik IT dan kumpulan intelek masa depan negara, lihatlah bertapa dayusnya Anwar memanipulasi keadaan dengan menggunakan penyataan dan jangka/anggaran IMF yang dicanai dengan MUSLIHAT SETAN!. Lebih dasyatlah bila pencacai DAP dan Anwar menggunakan tipu muslihat IMF itu untuk mengelirukan dan menipu rakyat dengan membesar-besarkan kenyataan songsang itu.

Anda sudah melihat siapa sebenarnya yang lebih "credible" dan cintakan Negara ini. Anwar akan pergunakan segala tipu muslihatnya bagi membohongi rakyat Malaysia. Dengan mengatakan ekonomi Malaysia lembab dan bakal ranap, sekaligus Anwar mengkhianati ekonomi negara dan rakyat negara ini. Pembohongan ini sudah terlalu terang. Ianya berniat untuk menghalau pelaburan asing sebenarnya. Muliakah niat itu?
  
Cukuplah Anwar, kalo tidak dapat berhenti berpolitik, berhentilah berbohong!

Dari perkara yang besar, soal ekonomi negara, gagasan 916 dan "I have the number" sehinggalah soal-soal kecil seperti VCD Professor Yusof Qardhawi ANWAR BERBOHONG. Mahkamah yang memutuskan pemecatnyapun dicabar Anwar sekadar menjadikan modal politik yang busuk bernanah. Sedarkan dia bahawa Sodomi II, ramai yang mengatakan DSAI juga berbohong!

Layakkah Anwar dengan pembohongannya ini menggantikan Najib?. Bukankah DAP berkerja keras memperalat Anwar supaya jadi PM yang bakal mengikut telunjuk, akur kepada DAP dan seperti kerbau dicucuk hidung ,sekurang-kurangnya?. Dan yang lebih penting Anwar kelak mudah disingkirkan, mudah dijatuhkan.

Jika semakin ramai Pemimpin PKR dan ahli-ahli PKR yang meninggalkan PKR dan menentang PKR,  anda sudah tahu sebabnya. Anda tidak perlu hairan kerana PKR memang parti yang self destruct.

1 comment:

Anonymous said...

Nuar ni tak habis-habis percaya dengan IMF. Tahun 1998 pun macam tu. Nak meranapkan dan sabotaj aje keja BABI ni....Inilah pengkhianat 1Malaysia semua dah tahu.

Tahun 1998 tu..Allah selamatkan malaysia dengan memberi petunjuk kepada Tun Mahathir untuk menguruskan ekonomi malaysia.. Kalau ikut Nuar Ranap ekonomi kita. Inilah taraf penasihat Ekonomui RM1.